Action PC PS5 PS4 Ghost of Tsushima

Hoe ga je het beste te werk voor de platinum trophie ? Ben eigenlijk nu gewoon door het verhaal aan het gaan maar er is zoveel te doen op die map enz weet niet wat je best eerst doet enz
 
Geen enkele thropy is missable. Gewoon spelen en dan op het laatste kijken.
Moet nog 4 throphy’s en hoofdverhaal is ook zo goed als uit. Heb wel vaak gegrind voor resources, maar niets specifiek.
 
Het is toch een spel dat je gewoon moet spelen. Achteraf kan je nog voor throphy’s gaan :).
Ja klopt zo doe ik het ook, maar heb toch eens op voorhand gekeken. Zo wordt er aangeraden om direct een bepaalde charm te verzamelen zodat ge altijd meer resources krijgt.
 
begonnen met de legends mode, ziet er eigenlijk wel nice uit
bijna story uit, dan es zien wat er nog te doen valt :)
 
Nu aan het einde van act 3, daarna aan de dlc beginnen, kleine minpuntje die ik me weer herinner van vorig jaar het ontbreken van een mini map ik snap hun opzet wel om hun scherm clear te houden.
Om van wapen te wisselen tijdens gevecht raak ik ook soms in de war maar dat zal wel aan mij liggen 😆
 
Je moet als eerste de shamaans targetten, dan valt het wel mee. Zolang die leven is het wel heel pittig.
Dat gevecht met die adelaar heb ik gewoon stopgezet :unsure: heb eens op youtube gekeken en die mannen hebben allemaal al meer van die gele gezondheids bollekes.
 
Dat gevecht met die adelaar heb ik gewoon stopgezet :unsure: heb eens op youtube gekeken en die mannen hebben allemaal al meer van die gele gezondheids bollekes.
Gewoon tijdelijk difficulty op easy zetten, zo heb ik ook die 'boss fights' gedaan :p
 
Dat gevecht met die adelaar heb ik gewoon stopgezet :unsure: heb eens op youtube gekeken en die mannen hebben allemaal al meer van die gele gezondheids bollekes.

ik had 10 resolve. Heb veel gegrind, maar he moet de juiste gear gebruiken. Als je het samai pantser combineert met health bij hit kan je bijna niet dood…
 
ik had 10 resolve. Heb veel gegrind, maar he moet de juiste gear gebruiken. Als je het samai pantser combineert met health bij hit kan je bijna niet dood…
Ben nu terug naar het eerste eiland en daar wat aan het grinden, moet sowieso nog heel veel doen. Heb praktisch enkel het hoofd verhaal gedaan en direct naar die dlc.
 
Terug
Bovenaan