Action PC PS5 PS4 Ghost of Tsushima

1 trophy gebugged bij mij.. die van un unwritten tales op iki
dikke meh

en die raids in legens zie ik ook niet echt zitten ... 5-6u voor deel2? no thx :)
 
Waar krijg je dat armor ?
Ik denk dat Chronic deze quest en armor bedoelt.

Maakt je perfect parries & dodges beresterk.

1 trophy gebugged bij mij.. die van un unwritten tales op iki
dikke meh

en die raids in legens zie ik ook niet echt zitten ... 5-6u voor deel2? no thx :)
Volg deze guide.
Ik weet niet meer welke quest maar die trophy was ook bugged bij mij totdat ik ze weer 1 voor 1 overliep.
 
Ik heb volledig mijn map gedaan, maar ik mankeer nog bamboe houders, erezuilen.. terwijl ik alle vuurtorens al heb en de trophie staat er bij mijn stats ook 8/10 gevonden.
Alle vossenhollen heb ik wel al gedaan.
 
Heel ambetant volledig mijn map is gedaan ( on een paar side missions na maar ik mankeer, nog erezuilen, en bamboehouders op die stats kan ik ook niet afgaan want die van iki island zijn meegenomen in het totaal :(
Moet nu enkel nog wat verhalen doen en dan zou de plat binnen moeten zijn
 
Heel ambetant volledig mijn map is gedaan ( on een paar side missions na maar ik mankeer, nog erezuilen, en bamboehouders op die stats kan ik ook niet afgaan want die van iki island zijn meegenomen in het totaal :(
Moet nu enkel nog wat verhalen doen en dan zou de plat binnen moeten zijn

Je hebt toch abilities die je naar de erezuilen/bamboehouders brengen.
 
Jawatte de ps5 versie heeft wat geheugen nodig, 132+ GB (inclusief die update file)

Een ssd begint hier plots geen overbodige luxe te worden
 
Jawatte de ps5 versie heeft wat geheugen nodig, 132+ GB (inclusief die update file)

Een ssd begint hier plots geen overbodige luxe te worden
Yep Alternate maakt al reclame voor ne Samsung 980 pro voor de PS5, 180 euro voor 1 TB
 
Terug
Bovenaan