Action PC PS5 PS4 Ghost of Tsushima

Nieuwe Legends mode is bekend.
2 tegen 2 in maar niet rechtstreeks tegen elkaar maar via een PVE-omweg.
Legends zal ook apart te koop zijn voor €20 met onder andere een nieuwe map voor survival en andere toevoegingen. Dat belooft alvast voor Legends 2.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht enkel de 20 EUR uitbreiding te kopen maar...

Als ik de PS5 versie wil van de uitbreiding kost het 20 EUR + 10 EUR :(
 
Het zal voor mij sowieso de DLC + de upgrade worden. Ik koop nooit DLC, maar deze game is dat dubbel en dik waard. Wel nog even wachten tot het wat minder druk is en dan er vol van genieten :).
 
Ik ga uiteindelijk ook voor de DLC + upgrade maar ik heb ook geen haast. De prijs gaat toch nog een paar maanden op €30 blijven en ik heb nog een hoop games in de backlog. Er komen dit jaar niet meer zo veel games uit die ik meteen wil kopen, dus ga ik ook GoT opnieuw spelen als ik even een rustiger moment qua gamen heb.
 
Blij dat ik vanochtend ben geweest, want tot een uur geleden kon je 1 PS5-game inruilen en 25 euro opleggen, nu hebben ze het alweer aangepast naar 35 euro opleggen.
Typisch Game Mania...

 
Blij dat ik vanochtend ben geweest, want tot een uur geleden kon je 1 PS5-game inruilen en 25 euro opleggen, nu hebben ze het alweer aangepast naar 35 euro opleggen.
Typisch Game Mania...

Bandieten gelukkig donderdag Spider-Man ingeleverd en 25€ betaald voor deze game. Dus ook geluk gehad.
 
Heb een uur of 2 gespeeld vandaag. Wat een game. De graphics zijn heel goed, niet fenomenaal (geen RT bvb), wel strak 60fps.
Combat is gewoon uitstekend en verhaal meeslepend. De XSX zal weer een tijdje werkloos zijn 😅.
 
De DLC speelt zoals verwacht super vlot. was even vergeten welke knoppen voor wat diende, int begin dus bijna dood gegaan.

Heb al meteen heel het nieuwe eiland verkend. Toch weer goed afgewerkt, zeer gelikt. En echt niet klein.

De bamboo minigame hadden ze wel achterwege mogen laten...
 
op zich valt het gemakkelijk terug aan te leren. enkel og maar gestorven door van te hoog te springen. compleet anders dan assassins creed wel, bvb..
 
Ging eigenlijk wachten omdat ik nog wat games liggen heb, maar ben toch geplood 😂. Zonet game terug geïnstalleerd samen met PS5-upgrade en DLC. Morgen terug aan beginnen.
En deze keer in het Japans mét lip sync 😍.
 
Terug
Bovenaan