Action PC PS5 XBOX Wild Hearts

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
wild.png


release: 17 februari 2023
genre: hunting
dev: Omega Force

Van de makers van o.a. Dynasty Warriors.

Wild Hearts takes place in Azuma, a fantasy landscape inspired by feudal Japan, that is now rampaged by the once peaceful Kemono—altering their environment at the cost of citizens’ lives. The Kemono range from plant-infused squirrels to the massive Kingtusk wild boar. After a dreadful fight with the winter wolf Deathstalker, players become bearers of a life-sustaining technology and are compelled to restore balance across the region.

A unique twist on the hunting genre where technology gives you a fighting chance against fearsome beasts infused with the ferocious power of nature itself. Take on these creatures alone or hunt with friends in seamless co-op. History has long forgotten why the kemono are so desperate. The once peaceful beasts are now on a rampage and although you are a visitor to these lands, Azuma needs your help. You must stop them from wreaking havoc and bring back balance to this world.

 
Ziet er goed uit
De timing met Monster Hunter Rise die net op de consoles uitkomt is wel jammer. Als deze titel goed is dan is er hopelijk wel nog genoeg honger naar.
 
Ziet er goed uit
De timing met Monster Hunter Rise die net op de consoles uitkomt is wel jammer. Als deze titel goed is dan is er hopelijk wel nog genoeg honger naar.
Ghoja MH Rise is niet nieuw en al door velen gespeeld. Kan ook in hun voordeel werken, want trouwe fans zullen wel nog even op een nieuwe titel moeten wachten, deze kan perfect tussendoor gesmaakt worden.
 
Van de reddit ama
Players with a subscription to EA Play or GamePass Ultimate will be able to play a 10 hour trial of WILD HEARTS four days early starting on Feb 13th

For both PS5 and XSX WILD HEARTS offers a default performance mode 1080p at 60fps and optional picture quality mode up to 4k and 30fps.

Benieuwd of ze Monster Hunter gaan kunnen bekampen. Voorlopig nog niet echt overtuigd. Combat ziet er goed uit. Maar de wereld en monsters spreken mij totnutoe niet echt aan.

Dat houtwerk gedoe lijkt me ook maar een "mixed bad". Mobiliteit stuff cool. Maar corny hamer en andere offensieve settups lijken me eerder lame.

Het helpt natuurlijk ook niet da'k recent aan mijn eerste Monster Hunter World trip ben begonnen. :p
 
mja ze hebben hun release heel dicht bij monster hunter rise op ps5 en xbox gezet, beetje jammer
ik zit nu aan 90u in mhr, in april komt de dlc dus waarschijnlijk nog es zoveel uren erbij

dus geen goesting om hetzelfde te doen in een ander spel, want qua gameplay is dit bijna identiek.
misschien later wel es als die in promo staat :)
 
Ik kijk er wel naar uit. Ik heb daarom mhr niet gekocht, wil eerst de reviews van deze afwachten en afhankelijk daarvan koop ik deze of mhr.
 
Deze morgen zitten kijken naar de eerste early acces spelers (PC).
De performance was wel niet bijster denderend, maar dat is wel vaker tegenwoordig bij nieuwe pc games blijkbaar.

De boss fights mechanics zagen er indrukwekkend en NIET makkelijk uit.

Maar de rest was niet echt indrukwekkend, de omgevingen zien er ook niet zo leuk uit als bij MH vind ik persoonlijk.
Maar dat was natuurlijk maar mijn kijk op die 2 uurtjes dat ik naar die stream gekeken heb, dus kan ook net een minder interessante omgeving geweest zijn.
 
Ook al heel wat previews bekeken. Zoals verwacht, combat is best diep. Al derest een duidelijk niveau onder MH, vooral de upgradetree is best beperkt. Het zal dus grotendeels afhangen van de opvolging en uitbreidingen. Als ze eens stevige stroom aan content zowel gratis als betalend kunnen brengen, en de performance snel glad strijken, hebben we misschien wel een degelijke concurrent erbij. Hoop alvast dat het een succes word.
 
Terug
Bovenaan