|nfected
Well-known member
Nee jongen. Niemand ontkracht wat hij gezegd heeft. Wat ontkracht wordt is het feit dat fucking Monkey niets racistisch is omdat dit in het Ndl andere betekenis heeft.
En persoonlijk geloof ik ook niet in zijn naieve onschuld. Moet nu maar damage control doen om zijn leuke salaris en zijn carriere niet zien kapot gaan. Mocht er niet zon financiele impact zijn, maar ik ben misschien meer een pessimist maar als er zo'n financiele impavt is geloof ik niet van die naieve verhaaltjes.
En persoonlijk geloof ik ook niet in zijn naieve onschuld. Moet nu maar damage control doen om zijn leuke salaris en zijn carriere niet zien kapot gaan. Mocht er niet zon financiele impact zijn, maar ik ben misschien meer een pessimist maar als er zo'n financiele impavt is geloof ik niet van die naieve verhaaltjes.

. Maar bvb in de IT is er een gezegde 'pay peanuts, get monkeys' waarmee bedoeld wordt dat je als je weinig wil uitgeven voor uitbestedingen je ook geen kwalitatief werk moet verwachten. Dus monkey is echt wel veel meer gekend als synoniem van idioot dan als racistische uitlating.
.