Waarom spelen die in godsnaam in Geel?Ondertussen een combi regeling voor de Lommel supporters die tegen de beloften van Genk, in het stadion van ASV Geel(!!) spelen komende vrijdag.
En dan verbaasd zijn dat mensen opgefokt zijn..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom spelen die in godsnaam in Geel?Ondertussen een combi regeling voor de Lommel supporters die tegen de beloften van Genk, in het stadion van ASV Geel(!!) spelen komende vrijdag.
En dan verbaasd zijn dat mensen opgefokt zijn..
om geen eigen infrastructuur te moeten voorzien die voldoet aan de licentie eisen van 1BWaarom spelen die in godsnaam in Geel?

Sommige mensen worden met de minuut dommer of marginaler, of worden zo geboren.
Hopelijk een zware straf voor deze randdebiel!
Zo een mensen wil je als club toch niet in je tribune. Tenzij in ninof mss.![]()
Is redelijk viraal aan het gaan. Dus ik neem aan dat Club Brugge die man het stadion niet meer binnen komt.Sommige mensen worden met de minuut dommer of marginaler, of worden zo geboren.
Als je ziet dat er al zijn die een selfie nemen met een dode walvis. Vraag ik me af waar we naartoe met deze wereld
Kunnen ze die man eigenlijk op basis van dit opsporen en terug wijzen?

Hangt dat ook niet wat van het vak af?Mijn zoontje (7 jaar) heeft nu al een paar keer gevraagd om eens een voetbalmatch live bij te wonen, maar dit soort zaken (en de verhalen van @Dr. Sheldon Cooper) weerhouden mij er toch serieus van.
Dat zou toch maar triestig zijn om voor enkele individuen uw zoontje thuis te houden. Ik denk toch dat de meerderheid dit soort zaken niet doen.Mijn zoontje (7 jaar) heeft nu al een paar keer gevraagd om eens een voetbalmatch live bij te wonen, maar dit soort zaken (en de verhalen van @Dr. Sheldon Cooper) weerhouden mij er toch serieus van.
Was ook gewoon in een vak langs de zijkant, niet in de spionkop ofzo.Hangt dat ook niet wat van het vak af?
Op Anderlecht in de hogere zijvakken nog nooit miserie gehad op dat vlak.
De oost beneden aan de kant van de bezoekende supporters staat wel gekend als 'marginaal'. Als bezoekende Cercle-supporter ook al meerdere mooie gebaren mogen zien. Jammer dat de normale supporters weer meegetrokken worden door zo'n gevallen.Was ook gewoon in een vak langs de zijkant, niet in de spionkop ofzo.
Ja, naar de voetbal gaan vind ik tbh altijd wel heel marginaal. Zowel op Club, Gent of Anderlecht denk ik toch altijd van... wat zit er hier allemaal samen. Mijn broer heeft zo wat collega's die elke match naar Anderlecht gaan en dat is dan om ter zatst van die bus stappen voor de match begint, amper op hun benen kunnen staan. Ik vraag me echt af voetbal gewoon een excuus is om te comazuipen bij die mannen.De oost beneden aan de kant van de bezoekende supporters staat wel gekend als 'marginaal'. Als bezoekende Cercle-supporter ook al meerdere mooie gebaren mogen zien. Jammer dat de normale supporters weer meegetrokken worden door zo'n gevallen.
Geen idee of uw zoontje (of jij) fan bent van vrouwenvoetbal, maar ik ga regelmatig naar de Red Flames kijken als ze in Leuven spelen. Altijd leuke sfeer, veel families en nooit gezever. Je moet er voor zijn natuurlijk maar is wel ideaal om met kleinere kinderen naar de voetbal te gaan.Mijn zoontje (7 jaar) heeft nu al een paar keer gevraagd om eens een voetbalmatch live bij te wonen, maar dit soort zaken (en de verhalen van @Dr. Sheldon Cooper) weerhouden mij er toch serieus van.
Hangt dat ook niet wat van het vak af?
Op Anderlecht in de hogere zijvakken nog nooit miserie gehad op dat vlak.
Goeie tip! Merci!Geen idee of uw zoontje (of jij) fan bent van vrouwenvoetbal, maar ik ga regelmatig naar de Red Flames kijken als ze in Leuven spelen. Altijd leuke sfeer, veel families en nooit gezever. Je moet er voor zijn natuurlijk maar is wel ideaal om met kleinere kinderen naar de voetbal te gaan.
Spanje is veel beschaafder, daar kan je zelfs met een truitje van de uitploeg rondlopen of in de thuisvakken gaan zitten dacht ik.Waarschijnlijk, maar ik ben nu zelf ook geen frequente bezoeker, dus da's voor mij ook wel giswerk.
Ik ben 1 keer op Anderlecht geweest, met tickets die we gewonnen hadden. Wij zaten toen bij de thuissupporters, maar vlakbij de afscheiding met de uitsupporters van Club Brugge. Nog nooit zo'n beestachtige marginaliteit achter glas gezien. Waanzin.
Ben eerder geneigd om hem eens mee te pakken naar een match als we op vakantie zijn ofzo. In Sevilla ooit een match gaan kijken, dat was toch een veel beschaafdere sfeer.