Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog nooit in eersteklasse racistische taal geuit.Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Ik heb nog nooit in eersteklasse racistische taal geuit.
).De beste stuurlui staan aan wal.Ik heb nog nooit in eersteklasse racistische taal geuit.

Dat zou gewoon de grootst mogelijke hypocrisie zijn. Supporters zijn zelf geen doetjes of moraalridders.Vanzeir in de MLS is voorbij, als zelfs uw eigen supporters gewoon het stadion uitwandelen bij de aftrap uit protest tegen u.
Dat zou gewoon de grootst mogelijke hypocrisie zijn. Supporters zijn zelf geen doetjes of moraalridders.
Maar ja in de VS schrik ik van niks meer.
.
.
.Ik heb nu nog niet vaak gehoord van gegijzelfde bestuursleden, racistische spreekkoren, gooien met dode ratten, aanstekers smijten naar spelers, gigantische spandoek uitrollen van een onthoofde speler,... in de VS.![]()
.In de sport niet maar de VS is wel een land waar de racistische bagger tot in het Witte Huis geraakt is. Nu ik heb doorgaans geen medelijden met racisten maar ik schrik wel van de reactie, het is nu niet dat ze een Ku Klux Klan lidkaart in z’n portefeuille gevonden hebben.
. Dusja, ik kan dan wel begrijpen dat hun voetbalsupporters daar een andere visie ophouden dan Belgische voetbalsupporters.
Nu dus zeker niet.Ik kan me vergissen, maar ik denk niet dat "Vanzeir - Rode Duivel" nog een thema was ongeacht zijn uitspraken.
In een persoonlijk gesprek... .Calimero Lukaku moet uiteraard ook weer zijn mening geven.
![]()
Ex-RSCA-speler Kljestan sprak "extreem teleurgestelde" Lukaku over Vanzeir: "Hij wil gesprek bij Duivels" | sporza
De storm rond het racistische incident met Dante Vanzeir is nog lang niet gaan liggen. Terwijl de fans van New York Red Bulls zaterdagnacht uitpakten met een protestactie, sprak ook voormalig Amerikaans international en ex-Anderlecht-speler Sacha Kljestan over de zaak. Kljestan had ook een...sporza.be
Bwa, zo spannend is het ook weer niet.Waarom chacha dan de inhoud van een persoonlijk gesprek moet vermelden in de pers is dan wel weer iets waar ge u wenkbrauwen bij kunt fronsen.
Inderdaad een privé gesprek waarvan we zelfs niet weten of het allemaal zo gezegd is. Maar sommigen doen hier alsof Lukaku de pers bijeen geroepen heeft om zijn gedacht te zeggen over de situatie.In een persoonlijk gesprek... .