Uitdaging Foto Uitdaging | April | Tegenlicht | Met Prijzen!

Fotochallenge_Event_April.png

Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stuur nu je foto in en wie weet kom je in de Hall Of Fame!

We hebben nu officieel de eerste 12 challenges (1 jaar) erop zitten. Omdat jullie allemaal elke maand enthousiast meedoen en er ook al vele leuke foto's, challenges en feedback gepasseerd zijn zal deze challenge ietsje anders zijn. Er zijn namelijk 2 prijzen te winnen. Om die te kunnen winnen is de enige vereiste dat je gewoon meedoet!

De prijzen

Jury prijs

Cadeaubon ter waarde van 50 euro voor Art & Craft - Elektronica en Fotografiewinkel
(35 euro gesponsord door hun)
images.jpg


Publieksprijs
Goodie bag met enkele gadgets
IMG_20220319_205928.jpg


Hoe gaat het in zijn werk?
Je stuurt zoals altijd je inzending naar mij. Er zijn wel enkele aangepaste regels. Je inzending moet in deze maand gemaakt zijn en ik aanvaard enkel inzendingen via PM naar mij (dus niet via discord inzenden bv). De maximum resolutie zal nu ook 2048px korte zijde zijn (maar dat is meer om imgur content te stellen). Verder verandert er niets voor jullie.

Jury prijs
Er zullen 3 externe juryleden elk hun top 3 kiezen. Zij weten ook niet van wie welke foto is en hebben geen link met het forum. Wie het meeste stemmen krijgt wint de jury prijs. Achteraf zullen deze stemmen ook bekend gemaakt worden. Eventueel komt er nadien ook nog feedback van deze mensen.

Publieksprijs
Uiteraard kan er ook nog gewoon door jullie gestemd worden tijdens deze challenge! Wie hierbij het meeste stemmen haalt wint de goodie bag.

Extra
Crewies mogen meedoen maar kunnen uiteraard geen prijs winnen. Indien iemand van ons de challenge wint gaat de prijs gewoon naar de volgende in rij. Je kan ook enkel de jury of publieksprijs winnen. Indien je op beide op de eerste plaats staat gaat de goodie bag naar de 2e in rij. Het algemene wedstrijdreglement van BeyondGaming is uiteraard ook van kracht.

Onderwerp
En dan uiteraard het belangrijkste van allemaal! Welk onderwerp is het deze maand? Namelijk:

Tegenlicht

Deadline op 30 april om 23:59
Dan stemmen van 1 mei tot 5 mei

Dus om samen te vatten:

Foto Uitdaging #13 - maand april

1 inzending per persoon via mij in PM
Inzending moet deze maand gemaakt zijn
Resolutie max 2048px korte zijde
Geen foto manipulaties (waarbij je dan een totaal ander beeld krijgt)
Onderwerp: Tegenlicht.
Deadline: 30 april om 23:59
Stemmen van 1 mei tot 5 mei

Prijs: Best Photographer In April (2022) According To BeyondGaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen! En er is ook nog een verplicht interview! Ho ho ho!

Hall Of Fame
neg space.PNG
 
Laatst bewerkt:
@Strijkijzer

Als je schrijft “de foto moet deze maand gemaakt zijn”.

Bedoel je dan dat de foto enkel in april gemaakt mag zijn of dat de foto op de startdatum van de uitdaging maximum 1 maand oud mag zijn?

Ik neig naar het eerste als een “je mag de foto maar maken zodra de uitdaging start” concept, maar vraag het liever na.
 
Idd, knap werk! Heb jij het nieuwe thema mogen kiezen of is die eer aan je voorbij gegaan?
 
Tegenlicht kan wel fijn zijn om mee te werken als je lichtbron goed staat en de juiste lichtsterkte heeft. Kans bestaat dat je sensor wel wat tilt slaagt en de focus maar moeilijk kan vinden en de witbalans uit haar lood geslagen wordt, maar dat hoort erbij. :p
 
@Strijkijzer

Als je schrijft “de foto moet deze maand gemaakt zijn”.

Bedoel je dan dat de foto enkel in april gemaakt mag zijn of dat de foto op de startdatum van de uitdaging maximum 1 maand oud mag zijn?

Ik neig naar het eerste als een “je mag de foto maar maken zodra de uitdaging start” concept, maar vraag het liever na.
In de maand april dus :) Inderdaad wanneer de challenge start. Als er prijzen mee gemoeid zijn mag het wel wat strenger.

(En heb veel werk gehad aan een sponsor zoeken :unsure: )
 
Terug
Bovenaan