Forza Motorsport

Racing PC XBOX Forza Motorsport

Het rijdt heerlijk met de controller ook, het voelt echt top aan.
Ik beaam dit. Zelden of nooit mezelf zo 'verbonden met de baan' gevoelt tijdens het spelen van een spel.
Hun aanpak om van de grond op alles terug te bouwen heeft geloond wat mij betreft.
 
Daarnet ook nog wat races gedaan. Handling is idd echt top. Te hard de bocht ingaan is vechten tegen onderstuur. Ge hoort het van de "tyre squeel", ge ziet het door "tyre marks" op de weg, en ik voel het precies ook in mijn controller ^^ Dit spel is echt perfect voor controller.

En dan de ai. Miljaar tis zwoegen om races te winnen. Ook ai voelt heel menselijk aan. En eindelijk eens een racespel waar circuit racen echt leuk is tegen ai (ja ik wijs naar u GT7) :unsure:

+ ik moet ook zeggen dat die 3 lap oefensessies zelfs niet tegensteken. Gewoon omdat handling zo top is, en de wagens "leven" echt.
 
Moet je veel tweaken aan de settings?
Nee, ik heb enkel wat inner deadzones op de controller verkleint. Eerst reed ik op simulatie maar het tegensturen is bijna niet te doen dan. Op normaal en alle assists uit voelt het perfect aan. Remmen, onderstuur die op komt, zelfs de vibratie van de curbs; het voelt echt goed en natuurlijk aan.

Zoals @Scifo zegt vind ik dat practice ook heel leuk tevens als het lvlen van de wagen. In een nieuw kampioenschap voelt de wagen eerst als een standaard slons aan. Na enkele races, lvl-ups en upgrades voelt ie meteen strakker en meer racecar-achtig
 
Nee, ik heb enkel wat inner deadzones op de controller verkleint. Eerst reed ik op simulatie maar het tegensturen is bijna niet te doen dan. Op normaal en alle assists uit voelt het perfect aan. Remmen, onderstuur die op komt, zelfs de vibratie van de curbs; het voelt echt goed en natuurlijk aan.

Zoals @Scifo zegt vind ik dat practice ook heel leuk tevens als het lvlen van de wagen. In een nieuw kampioenschap voelt de wagen eerst als een standaard slons aan. Na enkele races, lvl-ups en upgrades voelt ie meteen strakker en meer racecar-achtig
Wordt dus een switch van console 😅 de andere exclusieve die op xbox komen spreken me ook net iets meer aan dan die van ps
 
Zoals @Scifo zegt vind ik dat practice ook heel leuk tevens als het lvlen van de wagen. In een nieuw kampioenschap voelt de wagen eerst als een standaard slons aan. Na enkele races, lvl-ups en upgrades voelt ie meteen strakker en meer racecar-achtig
Amai ik heb me zelfs nog niet beziggehouden met dat tunen. welke moeilijkheid rij je? En ook banden slijtage, fuel verbruik aanstaan? (laatste wel vandaag eens opgezet)

Wat ik eigenlijk wel iets "stom" vind maar uiteindelijk geniaal is van de makers: zelf de grid positie bepalen. Dat levert wel een zeer interessante race op. Je kan ook niet zomaar uw weg naar voren "botsen" met al die penaltys die boven je hoofd hangen. +risk/reward geeft dan ook voldoening

+ die 3 lap oefensessie is ideaal om uw wagen en track even te leren beheersen wat de race ten goede komt. Vergt ook maar +-5min van uwe tijd.

De career mode is voor mij wel zeer goed uitgewerkt. Moet de nadelen nog vinden.
 
Amai ik heb me zelfs nog niet beziggehouden met dat tunen. welke moeilijkheid rij je? En ook banden slijtage, fuel verbruik aanstaan? (laatste wel vandaag eens opgezet)

Wat ik eigenlijk wel iets "stom" vind maar uiteindelijk geniaal is van de makers: zelf de grid positie bepalen. Dat levert wel een zeer interessante race op. Je kan ook niet zomaar uw weg naar voren "botsen" met al die penaltys die boven je hoofd hangen. +risk/reward geeft dan ook voldoening

+ die 3 lap oefensessie is ideaal om uw wagen en track even te leren beheersen wat de race ten goede komt. Vergt ook maar +-5min van uwe tijd.

De career mode is voor mij wel zeer goed uitgewerkt. Moet de nadelen nog vinden.
Ik rij met AI op 6, zou eigenlijk op 7 mogen. Van die 3 moeilijkheidsgraden rij ik op de hoogste, dus zonder rewind.
Ik start zelf meestal op p7-p10. De eerste AI wagens kun je echt goed en clean tegen racen, terwijl er achteraan toch wat meer botswerk is
 
Enigste grote nadeel vind ik persoonlijk nu wel het toevoegen van extra onderdelen achter een level muur zit. Wagen moet eerst level x halen om spoiler, bumper etc te veranderen. Ik snap hun intentie wel ergens om extra te werken voor je auto om dat te kunnen kopen. Maar een simulatie race spel, zijn toch meestal mensen die het spelen die wel een voorkeur hebben voor bepaald model en het volledig willen aanpassen naar hun goesting. En dan nu zo verplicht die level halen om dat te kunnen doen, is wel jammer. Rij momenteel op level 5 op simulatie
 
Enigste grote nadeel vind ik persoonlijk nu wel het toevoegen van extra onderdelen achter een level muur zit. Wagen moet eerst level x halen om spoiler, bumper etc te veranderen. Ik snap hun intentie wel ergens om extra te werken voor je auto om dat te kunnen kopen. Maar een simulatie race spel, zijn toch meestal mensen die het spelen die wel een voorkeur hebben voor bepaald model en het volledig willen aanpassen naar hun goesting. En dan nu zo verplicht die level halen om dat te kunnen doen, is wel jammer. Rij momenteel op level 5 op simulatie
Als je een bepaald type auto graag wil tunen gebruik je hem ook wel en komt de level up vanzelf, neen?

Hier level 4 op middelste moeilijkheid. Ik start op P12 en rijd dan wel altijd top 3.
Heb wel de indruk dat men controller wat drift heeft, dus mogelijks is vervangen één van deze weken.
 
Vraagje qua unlocks is dit zoals in forzo horizon ?

Laatste keer ik een gewone forza heb gespeeld is op de xbox 360 😅
 
Vraagje qua unlocks is dit zoals in forzo horizon ?

Laatste keer ik een gewone forza heb gespeeld is op de xbox 360 😅
Hoe bedoel je? unlocken van wagens etc. ?
Ze gooien je niet dood met auto's en credits zoals in forza horizon. Ik vind het beter zo dat er ietsje van grind inzit.
 
Hoe bedoel je? unlocken van wagens etc. ?
Ze gooien je niet dood met auto's en credits zoals in forza horizon. Ik vind het beter zo dat er ietsje van grind inzit.
Jep dat bedoelde ik dus.

Toen ik nog een pc had wel is horizon gespeeld maar je kreeg zo veel naar u hoofd gegooid dat je niet meer wist wat je had.

Top kijk er toch naar uit als ik de xbox heb :p
 
Eerste tour uit in Builders Cup. Het was laat gisteren en eergisteren :p

1x wel die vervelende bug gehad dat het spel blijft hangen bij het upgraden van uw auto.
Dan moet ge de race ervoor weer opnieuw doen...

Ik speel ook altijd de practice volledig uit. Is goed om het parcour al eens te rijden en extra xp voor driver en car level.
 
Ik speel ook altijd de practice volledig uit. Is goed om het parcour al eens te rijden en extra xp voor driver en car level.
Kunde dat skippen? 😳😅

Pc spelers trouwens die hier een
playstation controller aan de praat krijgen bij dit spel? Mijne pc xbox controller begint precies wat slijtage te vertonen.
 
Kunde dat skippen? 😳😅

Pc spelers trouwens die hier een
playstation controller aan de praat krijgen bij dit spel? Mijne pc xbox controller begint precies wat slijtage te vertonen.

Probeer eens met deze, heb deze gebruikt voor mijn pinball controller.
 
6

me and my miata :biglaugh:
als ik screens neem zijn de kleuren wel altijd F upped
komt door hdr ofzo denk ik
 
Terug
Bovenaan