Marvel Rivals

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
marvelrivals.png

release: 6 december 2024
genre: team-based shooter
dev: NetEase Games

/!\ free-to-play

Marvel Overwatch. Met vernietigbare omgevingen.

The merciless clash between tyrannical dictator Doctor Doom and his future counterpart from the year 2099 has forced countless universes to collide in the Timestream Entanglement, creating new worlds and crises unknown. Now, Super Heroes and Villains from across the multiverse must fight together and against one another as disparate groups each seek to best both Dooms before one achieves domination of these realities. Familiar faces become newfound foes while former enemies become the greatest of allies in Marvel Rivals!

Marvel Rivals is a Super Hero Team-Based PVP Shooter! Assemble an all-star Marvel squad, devise countless strategies by combining powers to form unique Team-Up skills and fight in destructible, ever-changing battlefields across the continually evolving Marvel universe! Choose from a vast array of fan-favorite and cult-classic Marvel Super Heroes and Super Villains from across the Avengers, Guardians of the Galaxy, X-Men, and many more from across the Marvel Multiverse.

Komt ook naar PS5 en Xbox. Nieuwe beta in juli.

Warm up your skills for the next phase of Marvel Rivals: the Closed Beta Test will be unleashed in July on PS5, Xbox Series X|S and Steam!

To celebrate, we've prepared an exclusive Spider-Man costume for PS5, available at the game launch!

Nu al enige uren gespeeld, blijf het plezant vinden. Zeer gevarieerd met 33 hero's die elk volledig anders spelen.

Als er mensen zijn die samen willen spelen, laat gerust weten. Speel het bijna dagelijks :)

Waarom niet?
Niet dat ik interesse heb in dit spel :)
Omdat een review schrijven een pak tijd vraagt en daar krijgen we dan een spel voor in ruil. Bij een gratis spel is de return nihil.
Als vrijwilliger steken we liever onze tijd dan in andere dingen.

Omdat een review schrijven een pak tijd vraagt en daar krijgen we dan een spel voor in ruil. Bij een gratis spel is de return nihil.
Als vrijwilliger steken we liever onze tijd dan in andere dingen.
Ik snap je punt, maar ik vind dit toch wel een gekke ingesteldheid. De drive zou toch moeten zijn om mensen met dezelfde hobby te informeren, niet om games te krijgen in ruil voor reviews.

Ik snap je punt, maar ik vind dit toch wel een gekke ingesteldheid. De drive zou toch moeten zijn om mensen met dezelfde hobby te informeren, niet om games te krijgen in ruil voor reviews.
Als je ziet hoeveel reviews we hier al online zetten, dat is een stuk meer dan eender welke andere website, dan moeten we wel keuzes maken.
Naast games doen we ook tech, series, films en bordspellen en dat gebeurt allemaal met dezelfde mensen.

Het spel is volledig gratis, dus het houdt voor de anderen geen enkel risico in het eens te downloaden en te proberen.
Dat is wel anders dan wanneer je een spel moet aankopen.

Terug
Bovenaan