Forza Motorsport

Racing PC XBOX Forza Motorsport

Die kans bestaat. Is overlaatst nog een hele discussie geweest zo over een game (COD volgens mij), waar maar een mb op de disc stond.
Inderdaad. De MW2 disc bevat gewoon een soort authorisatiekey voor de download en om het spel op te starten. Normaal staat er voor die spellen op de doos dat een breedbandverbinding vereist is om de game te spelen.
 
dat is toch niks nieuws? bij veel PC games bvb zit er zelfs geen echt disc mee in het doosje.
dat doosje is enkel maar voor de verzamelaars. vrij nutteloos om het nog te kopen, voor de rest.
 
De game is is ook ver van af waarschijnlijk. Ik heb gehoord dat hij zelfs helemaal niet speelbaar is op GC. Zelfs niet behind closed doors.
Kom kom, Microsoft heeft nu niet de reputatie om games te shippen die niet klaar zijn.
AoE4 launch vlekkeloos, FH 5 launch vlekkeloos, Microsoft Flight Simulator vlekkeloos, ...

Tijdens de Forza Monthly zijn al van meerdere zaken gameplay getoond. Als in, iemand speelde het spel live.
Van de laatste Flight Simulator wist zelfs niemand dat ze er mee bezig waren.

Denk dat het een pareltje wordt. Net wel gelezen dat Nordschleife bijv. pas in April 2024 komt. Ik vrees dus een beetje dat de game voor incomplete gelauched gaat worden, dit terwijl ze 7 jaar tijd hebben gehad..
Sony brengt 1,5j na release nog maandelijks auto's en tracks uit voor GT7. Dus dat spel is ook nog niet klaar dan?
Microsoft heeft van in het begin gezegd dat deze Forza Motorsport eentje gaat worden waarop voor deze generatie consoles verder wordt ontwikkeld. Daarom ook dat hij niet gewoon '8' noemt.
Dus ik mag hopen dat er voor april 2024 nog content op de agenda staat want anders gaan we van een kale reis thuiskomen.
Je hoeft ook geen game pass te kopen om de game te spelen eh. Het staat u vrij om gewoon de game te kopen. Het zou me heel sterk verbazen als ze zaken als tracks gaan releasen als betalende DLC.
 
Als je de verschillende verslagen van gamescom leest dan is iedereen lovend over the crew moterfest. Dat zal dan ook mijn aankoop worden.
 
excited-shaquille-o-neal-3isxv4tbjeeb3fej.gif
 
Nog even erbij vermelden, footage van een Series S. Want de grafische kwaliteit is toch niet hetgeen je verwacht van een game anno 2023.

@Bernie.be zijn video ziet er een pak beter uit qua kwaliteit.
Denk er wel aan dat yt niet echt goed doet aan de beeldkwaliteit.
Forza zal er weer geweldig uitzien.
Turn 10 heeft op dat vlak nog nooit teleurgesteld.
 
Nog wat gameplaybeelden.
En het ziet er toch wel deftig uit moet ik zeggen.

Ja ik ben ook overtuigd van deze video. Handling ziet er echt top uit, controller feel out of the box dat direct goed zit. (de Mustang die echt een pain in the ass om mee te rijden, jup to the point datte :LOL: )

Ook goed dat het een leuke balans lijkt tussen arcade en simulatie. Ben ook wel te vinden voor het penalty systeem en level up wat u toch reward om deftig te rijden.

Hopelijk serieus veel content en vooral offline.
 
 
Terug
Bovenaan