Forza Motorsport

Racing PC XBOX Forza Motorsport

beetje raar dat ze zo uitpakken met die Cadillac LMDH
ja, vandaag 3de geworden in Le Mans, maar die is al een meer dan een week uit op iRacing, dus niet meer exclusief.

maar ik kijk er wel naar uit, hopelijk draait hij beter op pc dan FM7 (maar de laatste Horizons laten het beste verhopen)
Ik denk dat ze niet zozeer mikken op "exclusief voor ons spel auto's". Ze zetten meer in op:
- hyperdetail van de wagens
- hyperdetail van het schademodel
- hyperdetail van het wagengedrag
Meer op de US markt gericht denk ik gezien de keuze voor US merken op de cover. Ook geen onlogische keuze, gezien de populariteit van GT in Azië en Europa zal Forza serieus zijn best moeten doen om voet aan de grond te krijgen.
 
Je gaat er dus van uit dat deze trailer deze week gemaakt is, of nog beter na dat Le Mans gedaan was? xD
ik ga er van uit dat ze dingen hebben zoals een kalender, internet, etc. en dat ze dus perfect weten wanneer Le Mans plaats vindt, én hun showcase, en dat ze daar dus op kunnen plannen. :sarcastic:

Ik denk dat ze niet zozeer mikken op "exclusief voor ons spel auto's". Ze zetten meer in op:
- hyperdetail van de wagens
- hyperdetail van het schademodel
- hyperdetail van het wagengedrag
Meer op de US markt gericht denk ik gezien de keuze voor US merken op de cover. Ook geen onlogische keuze, gezien de populariteit van GT in Azië en Europa zal Forza serieus zijn best moeten doen om voet aan de grond te krijgen.
Sinds 5 is GT anders serieus wel van zijn pluimen verloren, en Forza dat nu ook op PC komt zou wel eens een boost kunnen geven
 
ik ga er van uit dat ze dingen hebben zoals een kalender, internet, etc. en dat ze dus perfect weten wanneer Le Mans plaats vindt, én hun showcase, en dat ze daar dus op kunnen plannen. :sarcastic:
Kwist niet dat er kalenders waren waar de uitslagen van Le Mans weken op voorhand al in stonden...
 
Sinds 5 is GT anders serieus wel van zijn pluimen verloren, en Forza dat nu ook op PC komt zou wel eens een boost kunnen geven
Forza fanboy hier , zit al een paar jaar serieus op men honger.


Iemand enige idee of je de premium edition alleen online kan kopen of komt er ook een box met wat extra's zoals bij de vorigen het geval was?
 
Voor zij die nog Forza Motorsport 7 hebben staan en into 'extra gear' zijn:

host.png
 
Ook hele indepth presentatie op Gamescom. “Als je rondjes rijd, verbrand je auto brandstof, en word hij lichter”.. 😂🤯
 
Denk dat het een pareltje wordt. Net wel gelezen dat Nordschleife bijv. pas in April 2024 komt. Ik vrees dus een beetje dat de game voor incomplete gelauched gaat worden, dit terwijl ze 7 jaar tijd hebben gehad..

Ik verdenk ook gewoon Microsoft ervan op die manier Game Pass abonnees aan zich te binden.

Hoe dan ook, kijk er wel naar uit, hopelijk tegen dan ver genoeg gevorderd met Starfield, maar ik vrees ervoor 😀
 
Denk dat het een pareltje wordt. Net wel gelezen dat Nordschleife bijv. pas in April 2024 komt. Ik vrees dus een beetje dat de game voor incomplete gelauched gaat worden, dit terwijl ze 7 jaar tijd hebben gehad..

Ik verdenk ook gewoon Microsoft ervan op die manier Game Pass abonnees aan zich te binden.

Hoe dan ook, kijk er wel naar uit, hopelijk tegen dan ver genoeg gevorderd met Starfield, maar ik vrees ervoor 😀
De game is is ook ver van af waarschijnlijk. Ik heb gehoord dat hij zelfs helemaal niet speelbaar is op GC. Zelfs niet behind closed doors.
 
Ok, maar ver van af zal yoch ook niet zijn als ze nog maar een maand hebben.
Tel daarbij nog het bluray branden, verschepen …
Wat denk jij dat er op die cd’s staan? Tegenwoordig alleen licentie op hem te kunnen downloaden. En 300gb aan patch.

Maar hopelijk is hij af, alleen verontrustend dat hij niet speelbaar is, zelfs niet voor de pers.
 
Terug
Bovenaan