Forza Motorsport

Racing PC XBOX Forza Motorsport

AI niveau zou voor mij nog 5.5 mogen hebben 😅
5 is te gemakkelijk en bij 6 rijd ik in de eerste ronde een hele boel tegenstanders voorbij om dan de kop te zien uitlopen vanaf lap 2.
 
6

me and my miata :biglaugh:
als ik screens neem zijn de kleuren wel altijd F upped
komt door hdr ofzo denk ik
Zalige autootjes.
Heb er zelf zo twee gehad in real life
 
Nog tot dinsdag wachten pfff. Toch belachelijk dat ge eerder kunt spelen als ge meer euro's neerlegt.
Hebde gij niet gekocht in ijsland? oO

65€ voor premium bundle betaald

Als je geen gamepass hebt, here you go:
 
Laatst bewerkt:
Hebde gij niet gekocht in ijsland? oO

65€ voor premium bundle betaald

Als je geen gamepass hebt, here you go:
Ik heb gamepass.
 
Als je een bepaald type auto graag wil tunen gebruik je hem ook wel en komt de level up vanzelf, neen?

Hier level 4 op middelste moeilijkheid. Ik start op P12 en rijd dan wel altijd top 3.
Heb wel de indruk dat men controller wat drift heeft, dus mogelijks is vervangen één van deze weken.
Snap wel wat je wilt zeggen. Maar ben heel grote fan in race games om met de gewone auto's te rijden en was altijd fijn je ze direct kunt aanpassen naar je hand hoe ze eruit zien en rijden. En dan met verschillende te kunnen rijden. Dan nu dat verplicht x aantal punten halen om dat vrij te spelen pfff waarom moet ieder spel tegenwoordig zoiets hebben. Hopelijk passen ze het nog aan
 
Unknown-2023-10-06-20-00-41.png


Toch veel zien rondjes draaien in men spiegels.
Op Series X speelt da toch wel pak beter dan mijn brakke pc, en met controller nog goed te doen.
 
Vandaag toch wat negatieve ervaringen: BMW M5 gekocht. Het begon me op te vallen dat het geluid op niet veel trok. Moet dat niet brullen? En wat een gedrocht van een wagen om te besturen. Meh

Dan "fully prepped" Porsche GT3 racewagen getest. Leek precies op een arcade handling en ook hier geen plezier aan te beleven.

Ik wil terug naar de trage wagens :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee waarom ik crashes heb na een race. Vandaag een nieuwe LG 4k tv gaan halen op 120hz. (pc is een 7800x3d met een 7900xtx kaart) Dus zou geen probleem mogen geven. guide gezocht via youtube voor alles wat correct in te stellen.

Speelt vlot, na de race als je je rewards kan ontvangen vlieg ik terug naar bureaublad
 
Iemand een idee waarom ik crashes heb na een race. Vandaag een nieuwe LG 4k tv gaan halen op 120hz. (pc is een 7800x3d met een 7900xtx kaart) Dus zou geen probleem mogen geven. guide gezocht via youtube voor alles wat correct in te stellen.

Speelt vlot, na de race als je je rewards kan ontvangen vlieg ik terug naar bureaublad
geen idee, zelf in 27u een vastloper of 3 gehad anders geen problemen
 
geen idee, zelf in 27u een vastloper of 3 gehad anders geen problemen
gisteren met men vorige tv op 1080 kunnen spelen zonder problemen. zou blijkbaar een software issue zijn van amd. enorm veel problemen met de 7900xtx lees ik. dus hopelijk met nieuwe driver update in orde
 
Laatste online races is het nu ook wel constant bump fest, ben er bijna voor die 10 races met S rating.
Durf sommige al niet meer voorbij steken.

Daarnet ook even met die Porsche gereden op Spa, wat een geweld die auto.
Die kan ik toch niet onder controle houden met controller, zelf op eau rouge was het bibberen.
Misschien toch keer zien hoe ik die auto stabieler kan afstellen.
 
amai die AI ramt u toch best veel ze , ze proberen nog ni om u plaats te geven
ja de eerste 7-10 tal AI zijn heel leuk om tegen te racen, dan zakt hun kwaliteiten enorm.
Eens mn TX stuurtje op de bureau geschroefd en met de instellingen van die vid stuurt het ook zeer lekker
 
Geen idee hoe je het doet met AMD, normaal kun je dat ergens in je AMD software denk ik als dit hetzelfde werkt als nvidea
straks eens opzoeken. Alles werkt eigenlijk perfect. Gisteren 2u multiplayer gespeeld met vrienden. Geen enkel probleem gehad. Vandaag doe ik 1race, en gewoon na de race, podium, en tijdens de unlocks crasht het
 
ik heb die wheel settings ook als in da filmkes staan, ma ik vind het sturen op zich dan veel te los pricies of er dan geen weerstand is
 
Terug
Bovenaan