FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?


  • Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Als je de laatste jaren bekijkt is Ferrari zeker geen slechtere keuze dan Mercedes. Maar beide hebben hun eigen problemen: Mercedes laat de bal vallen met hun nieuwe concepts. Ferrari doet het op dat vlak beter, maar is zodanig chaotisch georganiseerd dat het moeilijk is om consistent goed te presteren.
 
Je hebt verschillende commentatoren hè?

F1TV Live is Alex Jaques, David couldhard en Joylon Palmer. Ik vind het wel leuk.
SkySports (Engels Internationaal) is Martin brundle en David croft als ik me herinner?

Ik kijk F1TV live omdat die zelf de feed beheren.
Zijn de YouTube samenvattingen van F1 zelf.

Live kijk ik geen F1 meer. Laatste seizoen dat het me een beetje kon boeien om live te kijken was het seizoen dat Rosberg WK werd.
 
Paar jaar geleden was er toch ook al eens een render van het circuit dat ze wilden bouwen?
kzou terug eens moeten opzoeken maar lijkt mij dat ze toch al serieus hebben ingebonden. Dat was eerst een micky mouse circuit waarmee de oude hungaroring maar klein bier was in vergelijking.

edit; dit was de eerste layout:

e9fgExh.png


Als ze bijvoorbeeld bocht 24 en 34 met elkaar zouden verbinden om zo quasi die derde sector te elimineren, zou het al een stuk beter geweest zijn
 
Ik vind het er wel niet slecht uitzien qua layout + geen stratencircuit maar specifiek aangelegd.
Die eerste bocht van 20 verdiepingen hoog is nogal crazy, maar ik zie het graag gebeuren.

Vraag mij bij deze ook af hoe hoog de Eau Rouge/Raidillon combo is. 19 verdiepingen toevallig? :unsure:
 
De gigantisch uitziende "kerbs" geeft het wel een Mario Kart look :p.

Vraag mij bij deze ook af hoe hoog de Eau Rouge/Raidillon combo is. 19 verdiepingen toevallig? :unsure:
Eau rouge/Raidillon is 'maar' 35m hoogteverschil. Wat de saoedi's willen is meer dan het dubbele maar tis precies enkel voor een haarspeld te zetten.
 
Bearman lijkt zich wel heel vlot aan te passen. Het voordeel van de goede simulators tegenwoordig.
 
Red Bull is zelfs sterker dan vorig jaar. Rijden nu ook al makkelijk poles terwijl dat vorig jaar niet het geval was.

Dit seizoen zit erop jongens 😂
 
Red Bull is zelfs sterker dan vorig jaar. Rijden nu ook al makkelijk poles terwijl dat vorig jaar niet het geval was.

Dit seizoen zit erop jongens 😂
Charles is voor Perez dit jaar en Alonso zit ook dichtbij. Dus zoveel sterker lijken tegenover vorig jaar ze niet te zijn.
Ze zijn steeds oppermachtig maar de andere lijken toch een stuk dichter te komen.
 
Weet er iemand wat de 2de laptime van Verstappen was in qualy? Werd eigenlijk niet uitgezonden op TV maar hij heeft die wel voltooid zie ik op zijn onboard.
 
Als ge een maand geleden had gezegd dat Lewis naar Ferrari gaat en dat Marko, Max , Newey en Ford op het punt staan om Red Bull te verlaten, dan zou letterlijk niemand u serieus genomen hebben.

Daniel kan intussen ook geen aanspraak meer maken op het 2e zitje bij Red Bull toch?
Het meest logische (als er iemand vervangen wordt) zou toch zijn dat ge dan toch gewoon Sainz binnen haalt.
Maar met Horner (die zo zot is van Daniel) weet ge nooit.

Maar op basis van hetgeen Daniel laat zien is het idd einde verhaal voor hem.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan