Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie er naar uit dat het Poch gaat worden bij CFC (als we de laatste rumours mogen geloven). Op zich geen slechte keuze denk ik maar ze gaan er toch een hoop moeten verkopen voor de rust terug kan keren op Stamford Bridge, nieuwe coach of niet.

Zie er naar uit dat het Poch gaat worden bij CFC (als we de laatste rumours mogen geloven). Op zich geen slechte keuze denk ik maar ze gaan er toch een hoop moeten verkopen voor de rust terug kan keren op Stamford Bridge, nieuwe coach of niet.
Een coach die tijd nodig heeft om te bouwen. Rarara hoe dat weer gaat uitdraaien…

Lukaku zal bij zijn terugkeer iedereen wel het zwijgen opleggen.

Als Chelsea een coach haalt kunnen ze dat beter koppelen aan iemand die Lukaku kan gebruiken… Dat spaart de aankoop van een spits die niet op de markt is. Dus haal gewoon Conte. :unsure:

Volledig objectief:

1. Arsenal
Het team doet niet onder voor het kampioenen elftal van Leicester. Heel veel chemie onder de spelers.
Als ze gespaard blijven van blessures, zal het gebeuren.
2. Liverpool
3. City
4. Chelsea
5. West Ham
6. Man U
7. Newcastle
...
18. Bournemouth
19. Nottingham Forrest
20. Tottenham

Hopelijk wordt mijn voorspelling niet volledig de waarheid vanavond.
De blessure van Saliba weegt stevig door, maar je kan de jongste kern uit de PL dit seizoen niets verwijten natuurlijk als je bijna continu City achter je kan houden.
Saka is op, Trossard moest al de hele maand starten om dan een terug geprikkelde Saka terug te krijgen. Net zoals met Martinelli gebeurd is.
Het worden lange minuten vanavond.
COYG

Hopelijk wordt mijn voorspelling niet volledig de waarheid vanavond.
De blessure van Saliba weegt stevig door, maar je kan de jongste kern uit de PL dit seizoen niets verwijten natuurlijk als je bijna continu City achter je kan houden.
Saka is op, Trossard moest al de hele maand starten om dan een terug geprikkelde Saka terug te krijgen. Net zoals met Martinelli gebeurd is.
Het worden lange minuten vanavond.
COYG
Ik gun het de Gunners wel.

hopelijk toffe match met Arsenal als winnaar maar gezien het vormpeil vrees ik er voor.
Als Arsenal verliest zie ik ze de titel niet pakken eerlijk gezegd.
Ik zie net dat ManC virtueel al op kop staat, als je wil (5 punten achter, maar met 2 matchen minder gespeeld). Dus als Arsenal straks verliest, nadert ManC tot op 2 punten met nog steeds 2 matchen minder gespeeld.

De stand nu:
PPts
1Arsenal3275
2Man City3070

Als Arsenal verliest zie ik ze de titel niet pakken eerlijk gezegd.
Ik zie net dat ManC virtueel al op kop staat, als je wil (5 punten achter, maar met 2 matchen minder gespeeld). Dus als Arsenal straks verliest, nadert ManC tot op 2 punten met nog steeds 2 matchen minder gespeeld.

De stand nu:
PPts
1Arsenal3275
2Man City3070
Idd en gezien het programma is bij verlies een nieuwe titel van City een zekerheid denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan