Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een schijtseizoen voor ons, met momenten spelen ze geweldig, maar al te vaak niet en de exponent is misschien wel VVD die duidelijk (net zoals anderen) zonder vertrouwen speelt.

Kane is wat we hier een toartekloai noemen.
Goal van Keane idd schitterend. Everton verdiende het ook.
Ook al zou het in ons nadeel zijn, had jullie liefst zien winnen.

Kane zijn reactie is uiteraard belachelijk & uitermate zielig maar de oorspronkelijke actie van Doucoure goedpraten is imo. best marginaal. Zoiets doet ge toch niet? Uitgedaagd of niet...

Potter zijnde zou ik eerder naar Leicester trekken dan.
Al zal hij wel voldoende gecasht hebben om niet gehaast te zijn. Lijkt me desondanks niet iemand die ineens op zijn gat kan blijven zitten.
Potter zou alvast geweigerd hebben voor Leicester omdat hij toch even wat rust wil nemen.
Genoeg cash op zak in ieder geval :unsure:

ik blijf vergeten dat jullie nog 2 matchen in de hand hebben @Wulf OSB - tegen wie?

ik wil west ham niet zien zakken maar hoop toch dat jullie vanavond verliezen :p

#12 tot 20 blijft echt gek. Hadden we maar Lampard vroeger buiten gebonjourd... punten weggegeven aan Wolves, Southampton, Bournemouth

ik blijf vergeten dat jullie nog 2 matchen in de hand hebben @Wulf OSB - tegen wie?

ik wil west ham niet zien zakken maar hoop toch dat jullie vanavond verliezen :p

#12 tot 20 blijft echt gek. Hadden we maar Lampard vroeger buiten gebonjourd... punten weggegeven aan Wolves, Southampton, Bournemouth
Man City en vanavond Newcastle

Kortom geen paniek dus voor jullie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan