Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen van plaats 12 tot en met 20 kan echt nog degraderen. 5 punten verschil is echt niks.degradatie in de PL is echt absurd dit seizoen... 9 chancaars
dit zijn de laatste matchenHoe wij nog altijd in de running kunnen zijn voor top 4 is absurd.
Iedereen van plaats 12 tot en met 20 kan echt nog degraderen. 5 punten verschil is echt niks.

Mogelijks 3 rechtstreekse degradatieduelsdit zijn de laatste matchen
Everton v Bournemouth
Leicester v West Ham
Palace v Forest
Leeds v Spurs
Southampton v Liverpool
Arsenal v Wolves
vooral de eerste 3, gek![]()
. Ik weet eigenlijk zelfs niet wie ik nu het liefst naar de Championship zie gaan.
wij als we geluk hebben 3 (Southampton), maar kzie het niet gebeuren.We staan nu 15e maar iedereen onder ons minstens één match minder dus ja, kan snel terug keren...
+ echt moeilijke run van games nu. Waarschijnlijk 0 punten van de komende 4.
We staan nu 15e maar iedereen onder ons minstens één match minder dus ja, kan snel terug keren...
+ echt moeilijke run van games nu. Waarschijnlijk 0 punten van de komende 4.
Voor mij toch absoluut rood. Studs vooruit op scheenhoogte dan nog en de intensiteit van die actie.Ben ik het niet mee eens eigenlijk.
Voet is zeker niet te hoog. Tackelt gewoon naar de bal en raakt die ook, dus de voet kan onmogelijk te hoog zijn. 't Is door het contact met de bal dat zijn voet het scheenbeen van de tegenstander in het midden raakt. Uiterst ongelukkig imo. 't Was ook zeker niet met gestrekt been en ja studs vooruit... Ik moet de eerste soortgelijke tackle nog zien waar men een dergelijke tackle kan inzetten zonder de studs vooruit.
Ik ben het gewoon veel te streng en wat mij betreft is geel hier voldoende en een VAR-interventie had dus niet gehoeven.
Ik begrijp niet dat, als je met de tackle de bal wil spelen, je voet zo kantelt dat je met de studs vooruit tackelt. Dan heb je niet de intentie om enkel de bal te spelen.Voor mij toch absoluut rood. Studs vooruit op scheenhoogte dan nog en de intensiteit van die actie.
Was ook mijn gedacht, studs vooruit, van de grond, voor mij altijd rood.Ik begrijp niet dat, als je met de tackle de bal wil spelen, je voet zo kantelt dat je met de studs vooruit tackelt. Dan heb je niet de intentie om enkel de bal te spelen.
Kan allemaal, het is toch gwn voet vooruit, studs vooruit op scheenhoogte. Dan maakt het mij zelfs niet uit of ge em raakt of niet.Goh ja, ik blijf het toch dubbel vinden hoor.
Hij gaat wel echt voor de bal én raakt die ook. Hij heeft gewoon de pech dat zijn voet via de bal op het scheenbeen van de tegenstander terecht komt. Ik vind het uiterst ongelukkig, want zonder de bal raakt die niet eens zijn tegenstander.
Toch niet meer dan normaal?TAA alweer niet opgeroepen door Southgate btw, Sterling vantzelfde.