Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ben ik toch blij met een manager waarvan zijn bekendste quote "winning is what I do" is...
Winnen dat wij doen, amai.
En zijn tactisch genie dan, dat had Villa niet zien komen dat hij een middenvelder (Cornet) opeens als spits zou brengen...

Paqueta heeft het duidelijk ook gehad met Moyes en Scammaca is deze zomer sowieso weg.
Heb compassie met die laatste als je die zag zitten. Goeie spits maar voor 1 of andere reden moet Moyes er weer niets van weten...

Zoals donderdag zo mooi gezongen werd in Larnaca "going down with an European Cup" (
)

Hoe wij nog altijd in de running kunnen zijn voor top 4 is absurd.

Iedereen van plaats 12 tot en met 20 kan echt nog degraderen. 5 punten verschil is echt niks.
dit zijn de laatste matchen

Everton v Bournemouth
Leicester v West Ham
Palace v Forest
Leeds v Spurs
Southampton v Liverpool
Arsenal v Wolves

vooral de eerste 3, gek :)

dit zijn de laatste matchen

Everton v Bournemouth
Leicester v West Ham
Palace v Forest
Leeds v Spurs
Southampton v Liverpool
Arsenal v Wolves

vooral de eerste 3, gek :)
Mogelijks 3 rechtstreekse degradatieduels :crazy:. Ik weet eigenlijk zelfs niet wie ik nu het liefst naar de Championship zie gaan.

Dat ze bij Leicester alvast maar alles barricaderen of weghalen.
Als het van ons wordt zoals in 2011 in Wigan, blijft er niet veel over van dat uitvak.

De grote reclameborden aan de wand/rug van de tribune vlogen netjes naar beneden (kietelt wel eens als ge dat tegen u krijgt), pipi moest ne mens ook niet meer gaan doen en al voor de match had je best geen dorst meer want ze moesten de drankgelegenheden ook al sluiten.

Voorlaatste match thuis tegen Leeds, ook een belangrijke. Nuja ze zijn allemaal belangrijk nu voor ons :(

We staan nu 15e maar iedereen onder ons minstens één match minder dus ja, kan snel terug keren...
+ echt moeilijke run van games nu. Waarschijnlijk 0 punten van de komende 4.

We staan nu 15e maar iedereen onder ons minstens één match minder dus ja, kan snel terug keren...
wij als we geluk hebben 3 (Southampton), maar kzie het niet gebeuren.
Duidelijk dat er een breuk is tussen de spelers en Moyes. iedereen ziet het behalve diene dildo boer en zijn geit.

1678705643810.png

Ben ik het niet mee eens eigenlijk.

Voet is zeker niet te hoog. Tackelt gewoon naar de bal en raakt die ook, dus de voet kan onmogelijk te hoog zijn. 't Is door het contact met de bal dat zijn voet het scheenbeen van de tegenstander in het midden raakt. Uiterst ongelukkig imo. 't Was ook zeker niet met gestrekt been en ja studs vooruit... Ik moet de eerste soortgelijke tackle nog zien waar men een dergelijke tackle kan inzetten zonder de studs vooruit.

Ik ben het gewoon veel te streng en wat mij betreft is geel hier voldoende en een VAR-interventie had dus niet gehoeven.
Voor mij toch absoluut rood. Studs vooruit op scheenhoogte dan nog en de intensiteit van die actie.

Voor mij toch absoluut rood. Studs vooruit op scheenhoogte dan nog en de intensiteit van die actie.
Ik begrijp niet dat, als je met de tackle de bal wil spelen, je voet zo kantelt dat je met de studs vooruit tackelt. Dan heb je niet de intentie om enkel de bal te spelen.

Ik begrijp niet dat, als je met de tackle de bal wil spelen, je voet zo kantelt dat je met de studs vooruit tackelt. Dan heb je niet de intentie om enkel de bal te spelen.
Was ook mijn gedacht, studs vooruit, van de grond, voor mij altijd rood.

Goh ja, ik blijf het toch dubbel vinden hoor.

Hij gaat wel echt voor de bal én raakt die ook. Hij heeft gewoon de pech dat zijn voet via de bal op het scheenbeen van de tegenstander terecht komt. Ik vind het uiterst ongelukkig, want zonder de bal raakt die niet eens zijn tegenstander.

Goh ja, ik blijf het toch dubbel vinden hoor.

Hij gaat wel echt voor de bal én raakt die ook. Hij heeft gewoon de pech dat zijn voet via de bal op het scheenbeen van de tegenstander terecht komt. Ik vind het uiterst ongelukkig, want zonder de bal raakt die niet eens zijn tegenstander.
Kan allemaal, het is toch gwn voet vooruit, studs vooruit op scheenhoogte. Dan maakt het mij zelfs niet uit of ge em raakt of niet.

Je zou voor minder, eerste gehaald als vervanger van Antonio. In de winter komt Ings om u te vervangen en in de CL speelt Antonio de pannen van het dak.

Nuja pannen van het dak, hij heeft eindelijk nog eens gescoord.
En dit tegen een ploeg waarvan Anderlecht ook zonder probleem zou van winnen...
Voor de rest loopt ie vooral rond als een kieken zonder kop, maar bon daar is Moyes fan van blijkbaar. Dan denkt ie amai die werkt hard.

Is vooral weer Moyesaurus die zijn kunnen of gebrek aan etaleert. Aanvallende speler halen met flair maar daar niet mee overweg kunnen omdat je enkel maar verdedigt. En dan openlijk hem aanvallen.
Nu ook weer bezig dat Scamacca niet genoeg doet, euh tot aan de winter was hij zelf onze topschutter. Maar was niet goed voor Moyes want ja waren vooral afstandschoten. Je moet het maar durven zeggen.
Dit weekend (wanneer de foto genomen is), Cornet inbrengen voor Ings (WTF!) en dan Scamacca melden van bon maak u klaar o min te vallen en hem daar dan gewoon laten zitten....

Nee Moyes heeft deze speler weer vakkundig aan de knoppen geholpen. En nu probeert ie zijn vel te redden door te zeggen dat Scamacca niet genoeg doet op training.
Sjah als je zo spelers behandelt en afkraakt, is het niet moeilijk dat ze geen zin meer hebben.
Zal voor een appel en een ei vertrekken om dan bij zijn nieuwe club terug de pannen van het dak te spelen.

Scamacca scoort in de conference league.
Hopelijk is Moyes aan het zien of zou al bezig zijn met een winger te laten opwarmen om hem te vervangen?

TAA alweer niet opgeroepen door Southgate btw, Sterling vantzelfde.
Toch niet meer dan normaal?

Gisteren nog maar eens laten zien wat voor een zwaar overschatte speler dat eigenlijk is. Ik heb zelden backs gezien die verdedigend zo waardeloos zijn als hij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan