Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, mss dat het volgens de letter van de wet geen offside is of zo hoor, maar volgens de geest van het voetbal is dit toch gewoon altijd buitenspel zeg. Rashford kust net niet de bal daar :laugh:

Wel lekker dat Utd voorstaat nu. :coolbrows:
Is dubbel ...
Die dwaze handsballen in de 16 zijn ook zo imo. Alles proberen in regels gieten zodat interpretatie quasi niet meer van belang is.
En dan krijg je zo'n zaken hé, die volgens de letter van de wet correct beoordeeld is, maar werkelijk op niets slaat. Maar als we weer meer interpretatie toelaten is het weer niet consequent natuurlijk, wat dan die frustatie zal opleveren.

En dat had eigenlijk ook een penalty kunnen zijn voor ManC, denk niet dat Casemiro de bal raakt.

Zal nog wel wat over gezegd worden achteraf als de stand zo blijft denk ik :p

Dat us echt gewoon buitenspel, speler loopt seconden lang achter de bal. Geen twijfel over mogelijk.
Loopt ACHTER de bal?
Als hij wat de bruut inademt zuigt hij den bal door zijn keel...

Der is imo geen verschil met dat hij hem had aangeraakt, als de bal iets trager rolde had hij hem sowieso aangeraakt.

Ge kunt idd "niet deelnemen" aan het spel, maar hij loopt bijna van aan de middenlijn tot op het strafschop gebied binnen de 50cm van de bal.

Echt belachelijke regels.
Iedereen bij manc anticipeert op hem ipv fernandes.

man man man man
Inderdaad helemaal belachelijk, zoveel geld uitgegeven al en ons middenveld is nog steeds rampzalig, ongelofelijk

Om de CEO van Dortmund te quoten nadat hij 7 jaar geleden Klopp heeft laten gaan:
Ik zou eerder alle spelers vervangen dan Klopp te ontslaan
Als je alle spelers vervangt heb je inderdaad ook een frisse wind ja :laugh:

Verder geen slecht woord over Klopp hoor, maar heb toch de indruk dat het wat 'op' is.

Inderdaad helemaal belachelijk, zoveel geld uitgegeven al en ons middenveld is nog steeds rampzalig, ongelofelijk
Mja, stel u voor dat Pulisic, Felix, Sterling, Mount, Ziyech én Havertz geblesseerd zijn, dan hebben ze echt niemand meer om op de flank te zetten! :unsure:

edit: los daarvan scoort die Mudryk wel regelmatig... al moet ge altijd afwachten wat dat geeft in de PL natuurlijk.

Vraag me wel af of er een voetballend idee achter de transferpolitiek van Chelsea zit nu... Ik zie het in ieder geval niet :wtf:

Mja, stel u voor dat Pulisic, Felix, Sterling, Mount, Ziyech én Havertz geblesseerd zijn, dan hebben ze echt niemand meer om op de flank te zetten! :unsure:

edit: los daarvan scoort die Mudryk wel regelmatig... al moet ge altijd afwachten wat dat geeft in de PL natuurlijk.

Vraag me wel af of er een voetballend idee achter de transferpolitiek van Chelsea zit nu... Ik zie het in ieder geval niet :wtf:

Allemaal samen uiteraard

1673779593840.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan