Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dawson en Antonio mogeljik naar Wolves.
Vooral Dawson zou ik jammer vinden. Niet de beste speler maar gadver die gaat er wel altijd voor.
Zou zelf vooral vanwege familiale (afstand) redenen weg willen bij West Ham.

Antonio ook een trouwe gediende maar is nu denk ik wel wat voorbij zijn top. Al blijf ik erbij dat indien Moyes met 2 spitsen zou spelen en dus Antonio en Scamaca samen zetten dat het vuurwerk kan geven.

En je vergeet nog te melden dat Zakaria geblesseerd is uitgevallen ^^^^^^^^

A three-match ban for Felix means he isn’t back until February 11 at West Ham. Missing a month of his short-term loan

ongelofelijk

edit: 2-1 Fulham :)

Laatst bewerkt:
Als buitenstaander is dit toch wel een beetje grappig :laugh:

Ook vooral ongelofelijk... Iedereen op dit forum kan zien dat Felix niet het type speler is dat Chelsea nodig heeft nu.
En toch halen ze hem.

Ik heb enkel de samenvatting bekeken, en Chelsea heeft toch een paar goeie kansen bij elkaar gevoetbald? Maar hoe duidelijk kan het zijn dat ze een echte spits nodig hebben. En hoe lang sleept dat al aan... eerst met Werner, en dan de soap met Lukaku.

Felix is sowieso aanvallend wel een versterking, maar ze gaan daar uiteindelijk toch nog een echte spits nodig hebben.

Ondertussen is Trossard het blijkbaar erg bont aan het maken bij Brighton? Weinig respect voor imo. Serieus naast z'n schoenen aan het lopen.

Ondertussen is Trossard het blijkbaar erg bont aan het maken bij Brighton? Weinig respect voor imo. Serieus naast z'n schoenen aan het lopen.
Vind ik ook bizar, zeker na zijn eerste seizoenshelft. En ik betwijfel of er grote clubs geld voor hem willen neerleggen in januari, er lijkt ook geen grote strijd voor zijn handtekening in de zomer te zijn.

Ik vind het onbegrijpelijk. Na zo'n seizoen ging hij sowieso een mooie transfer kunnen maken. Echt enorm dom van hem.

De vraag is ook wat ervan klopt allemaal. Hij zit sowieso einde contract en Brighton wou dat hij bijtekende, wat hij weigerde. Evengoed hebben ze tegen hem gezegd dat hij de komende 6 maand op de bank ging mogen zitten aangezien Mitoma het allesbehalve slecht doet.

't is nu niet dat Trossard echt een lastige speler is éh, al 10 jaar een modelprof die nergens problemen heeft gemaakt, zelfs geen kik toen hij op de bank bleef bij de Duivels ondanks dattem echt in topvorm was.

Beetje twee kanten zeker? Er zou blijkbaar wel interesse zijn van Tottenham, maar da's ook zowat alles dat ik lees.

Jammer... Is nochtans een geweldige speler maar zo zie je maar dat respect bij veel van die spelers soms ver te zoeken is.

edit: volgens Skysports zou Brighton een bod van een 'europese club' op Trossard geweigerd hebben wegens te laag.

volgens mij zou die wel nog kunnen aarden bij Chelsea tbh, scoort makkelijk, heeft een geweldige trap...

De vraag is ook wat ervan klopt allemaal. Hij zit sowieso einde contract en Brighton wou dat hij bijtekende, wat hij weigerde. Evengoed hebben ze tegen hem gezegd dat hij de komende 6 maand op de bank ging mogen zitten aangezien Mitoma het allesbehalve slecht doet.

't is nu niet dat Trossard echt een lastige speler is éh, al 10 jaar een modelprof die nergens problemen heeft gemaakt, zelfs geen kik toen hij op de bank bleef bij de Duivels ondanks dattem echt in topvorm was.

Beetje twee kanten zeker? Er zou blijkbaar wel interesse zijn van Tottenham, maar da's ook zowat alles dat ik lees.
Als ik het goed gelezen heb zou Brighton een optie van 1 extra jaar geactiveerd hebben waardoor hij nog contract heeft tot zomer 24.

It was said on yesterday's show that Leandro Trossard had only six months left on his contract so would be able to leave for free in the summer.

However, last week Albion triggered an extension in the Belgium forward's deal to ensure he is tied to the club until the summer of 2024.

That certainly strengthens their hand in any negotiations over their joint top scorer's future

Als dat zo opgenomen is geweest in het contract moet je achteraf niet komen koeken natuurlijk. Al vaak genoeg gezegd, maar die mannen tekenen toch met hun volle verstand een contract?

Ondertussen heeft Chelsea blijkbaar een bod neergelegd bij PSV voor Noni Madueke :laugh: Weer allesbehalve een spits.

Allez jongens hoezo is dit geen offside? :laugh: Das toch werkelijk belachelijk dat zoiets geen offside is?

Zou de regels eens moeten checken, maar is idd belachelijk. Rashford beïnvloedt het spel mega hard.

edit: volgens de Engelse commentatoren is het geen offside omdat a) hij de bal niet raakt en b) hij de tegenstander niet belet om aan de bal te komen.
Zou voor mij ook buitenspel mogen zijn, hoor.

Zou de regels eens moeten checken, maar is idd belachelijk. Rashford beïnvloedt het spel mega hard.

edit: volgens de Engelse commentatoren is het geen offside omdat a) hij de bal niet raakt en b) de tegenstander niet belet om aan de bal te komen.
Zou voor mij ook buitenspel mogen zijn, hoor.

Ja, is een moeilijke. Doet in feite wel mee aan het spel.
Ja, mss dat het volgens de letter van de wet geen offside is of zo hoor, maar volgens de geest van het voetbal is dit toch gewoon altijd buitenspel zeg. Rashford kust net niet de bal daar :laugh:

Wel lekker dat Utd voorstaat nu. :coolbrows:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan