Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een transfer naar een kleinere club zou uiteraard goed zijn. Hij was te goed voor Anderlecht en Arsenal leek een leuke stap maar die zijn nu op een niveau waar hij (nog) niet zit dus ja.
Ik vind niet dat dit een verloren jaar is, hij speelt wel wat, bij een topclub, daar leer je veel uit, maar bankzitten mag niet te lang duren natuurlijk. Anders krijg je een Origi/Januzaj-carrière.

Dus afzakken. België zal dat niet worden. Waar dat in de PL is maakt niet uit maar het voetbal van Kompany moet hem liggen en die kent hem. Dan kan dat een prima stap zijn en hoeft zijn Engelse carrière zeker niet mislukt te zijn.

195/1620 gespeelde competitiewedstrijden. Heeft het speelveld niet meer betreden sinds 1 Oktober in competitieverband, de volle 3 maanden dus reeds.

Denk eerder Martinez.
Moyes zal bij ons helaas niet snel de deur uitvliegen, heeft de steun van het bestuur.

Of tis dat Everton natuurlijk financieel over de brug komt.

Vandag is David Gold (mede-eigenaar van WH) overleden trouwens.
Ben iemand van de #GSBOUT brigade maar natuurlijk wens ik niemand toe om te sterven.
Hopelijk spelen ze vanavond dus voor hem en pakken we nog eens de punten.

Ik vond Martinez niet slecht indertijd bij Everton. Maar net zoals bij onze duiveltjes kon hij het nooit echt naar een hoger niveau tillen.
Maar als je moet kiezen tussen bv Martinez of bv Big Sam dan is het denk ik zonder twijfel toch Martinez.
Martinez werd ook al genoemd voor ons. Heb je met coaches zonder job en clubs in de penarie :)

Ik denk dat Everton en West Ham eens frisse lucht nodig hebben. Zeker als je WH ziet, die hebben toch leuke voetballers lopen (Paqueta, Scamacca, Bowen, Rice) maar het lijkt maar niet te lukken om er iets in te slijpen. Zoals Wulf al zei, Soucek is dit seizoen nergens, waardoor Rice ook wat lijkt te verzuipen. Of zouden ze die laatste de benen wat hebben afgesneden door een hoge transfersom op hem te kleven?

Ik denk dat Everton en West Ham eens frisse lucht nodig hebben. Zeker als je WH ziet, die hebben toch leuke voetballers lopen (Paqueta, Scamacca, Bowen, Rice) maar het lijkt maar niet te lukken om er iets in te slijpen. Zoals Wulf al zei, Soucek is dit seizoen nergens, waardoor Rice ook wat lijkt te verzuipen. Of zouden ze die laatste de benen wat hebben afgesneden door een hoge transfersom op hem te kleven?
Probleem is dat we met Paqueta, Scamacca, Bowen, Benrahma,.... Goeie jongens hebben op aanvallend te spelen. Maarwat doet Moyes? Altijd proberen om geen tegengoals te slikken....

Durf gvd te voetballen. Blijft ook vasthouden aan Fabianski terwijl die net de backup zou moeten zijn. Je merkt meer en meer dat hij qua oa snelheid niet meer de man is die hij ooit was.

Rice kan dat middenveld ook niet op zijn eentje dragen. De transfersom goh als je ziet wat er de dag van vandaag betaald wordt, vind ik die nog niet zo gek. Al blijven dergelijke bedragen er los over. Zit ook graag bij WH maar met zo'n seizoen is ie weg in de zomer. En zal de prijs wss ook zakken. Europees houdt hem bij ons en de prijs hoog. Maar dan zie ik ons niet halen of we moeten de ecl winnen.

As je dan 0-2 achterstaat en je doet dan nog slechts 2 vervangingen. Sjah clueless.

Bedankt Moyes voor de afgelopen jaren maar het is tijd om te gaan.

En hop alweer prijs. 1-0 achter...

Gadver.
1-2 voorstaan en wat doet Moyes, onze aanval die toen best ok was. Eerlijk we speelden zelfs goed uit elkaar halen en weer achteruit kruipen gelijk makke lammetjes.
Gevolg 2-2. Fabianski bij die goal ook weer een demonstratie waarom hij de 2de keeper moet worden en eindelijk Areola 1ste man worden.
Uiteindelijk zelfs met de schrik weggekomen of werd nog 3-2.

2 min gespeeld en Sterling al uit met een hamstringblessure... zou toch wel is vragen beginnen stellen bij die fysios van CFC oO

edit: 20 min, pulisic out... niet meer te geloven dit

Laatst bewerkt:
  1. Reece James
  2. Ben Chilwell
  3. N'Golo Kante
  4. Wesley Fofana
  5. Ruben Loftus-Cheek
  6. Sterling
  7. Pulisic?
  8. Armando Broja.
  9. Mount
  10. Mendy
Mooi lijstje...

Laatst bewerkt:
En die spelen binnenkort inhaalmatch tegen Fulham..
Eerst nog eens tegen City, zondag in de FA cup... Tis echt bedroevend, wij gaan dit seizoen niet alleen buiten de top 4 vallen maar ook nog eens (vroeg) uitgeschakeld worden in quasi elke bekercompetitie.

Vandaag was de eerste helft eigenlijk nog best ok, vrij goed zelfs, waren beter dan City. in de 2de helft heeft City 20 minuten gas gegeven en scoren ze, Cucurella & Kepa in de fout bij die goal imo... Die eerste die kan trouwens echt niets op die positie, kan echt niet verdedigen. de commentators van skysports zeiden het ook constant, die durft gewoon niet in duel gaan 1 vs 1... bijdrage van Havertz & Aubameyang was ook nihil, die laatste die is eigenlijk gewoon onzichtbaar op het veld... Lichtpuntje was (alweer) Zakaria, die speelde echt een heel sterke partij op dat middenveld.

aan bovenstaand lijstje met gekwetsten mag Mount ook toegevoegd worden, die was ik nog vergeten. Dit is volgens mij nog nooit gebeurd op Stamford Bridge, das bijna een volledige basisploeg geblesseerd.

Ook nog eens een volledige PL match gekeken gisteren (was al ff geleden).

Ik vond dat Chelsea best wel goed speelde, maar ze missen voorin gewoon nog steeds iemand die goals kan maken.
Dan valt Sterling uit en is de creativiteit helemaal weg (en dat is ook al geen goal getter).
Dat probleem heeft Chelsea trouwens al heel het seizoen, bij gebrek aan een echt goede spits, en een trainerswissel lost dat niet zo maar op.

Lichtpuntjes voor Chelsea zijn Lewis Hall (ik vond die voor 18 te zijn echt heel sterk spelen) en Zakaria (maar die is er op uitleenbasis...).

ManC had het moeilijk, maar kan in dit soort matchen geweldige spelers laten invallen door de diepte van hun selectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan