Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Akkoord, die heeft geen stap overgeslagen. Zoals het hoort dus. Leandro was sowieso wel een beetje een laatbloeier in vergelijking met andere talenten, maar hij doet het toch maar schoon. Een andere van die kampioenenlichting die ik ver zag komen was Berge, maar die is helaas fel geplaagd geweest door blessures.

In ieder geval, ik word zot als Dries Mertens komend WK 1) mee gaat en 2) meer speeltijd krijgt dan Trossard.

Ik denk wel dat die goed zit bij Brighton. Naar welke ploeg kan hij dan gaan waar hij basis speelt en die realistisch gezien hoger eindigen dan Brighton? Van de top 6 ploegen zou Arsenal misschien kunnen. Zoeken nog iemand in steun van Odegaard (centraal) of Martinelli (op links). Maar da's dus eerder als back-up.
Geen idee. Een paar jaar geleden had ge Everton dat heel dicht tegen die top aanzat. De afgelopen jaren West Ham, maar dat is het nu ook niet. Als Brighton dit kan blijven brengen is dat inderdaad een goede ploeg voor Trossard. Ook mooi om te wonen daar als kuststad.

Openbare melding
Geen groot probleem, eerder ter info: de recente posts over de Rode Duivels zijn verplaatst naar deze thread over de Rode Duivels op het WK 2022 in Qatar.

Geen idee. Een paar jaar geleden had ge Everton dat heel dicht tegen die top aanzat. De afgelopen jaren West Ham, maar dat is het nu ook niet. Als Brighton dit kan blijven brengen is dat inderdaad een goede ploeg voor Trossard. Ook mooi om te wonen daar als kuststad.
Nog te vroeg dit seizoen voor uitspraken van wie nu ook niet dat is en wie wel.
Niet tegenstaande het wel wat beter moet gaan lopen bij ons, al heb ik er vertrouwen in. Pacqueta geeft al een goeie indruk en kan wel eens de ontbrekende schakel zijn.
Dan hopelijk Scamacca fit krijgen.

Tuchel ontslagen bij Chelsea.

Zat er al even aan te komen maar toch wel onverwacht dat het zo snel zou gebeuren. Benieuwd wie ze gaan halen.

Eerst meer dan 200 miljoen uitgeven aan CB's en wingbacks voor het specifieke systeem van Tuchel, en dan ook nog Aubameyang speciaal voor hem, om dat een week later te zeggen dat hij mag oprotten. #justchelseathings

Heeft Lukaku al gereageerd?

Hopelijk geen Potter als opvolger, zou een te goeie keuze zijn. Pochettino zie ik ook niet echt veel met deze kern doen, die kan na PSG beter een wat grotere stap terug nemen.

Toch blij met de bijdrage van Tuchel voor het Engels voetbal. Waarmee ik vooral die bizarre handdruk met Conte bedoel.

Zal wel Poch zijn.
Potter niet 'sexy' genoeg voor Boehly en gaan ze moeilijk wegkrijgen.
Van grote namen is er enkel Poch beschikbaar. Misschien Zidane, maar die wilt bondscoach van Frankrijk worden dacht ik.

Ik ben de eerste om te zeggen dat Tuchel een overroepen coach is, en dat hij eigenlijk na vorig seizoen had moeten ontslagen worden. Maar dit is toch echt bizar na net 300 miljoen uitgegeven hebben aan spelers voor hem?
Uiteraard, maar daar begint de fout al.

Tuchel ontslagen bij Chelsea.

Zat er al even aan te komen maar toch wel onverwacht dat het zo snel zou gebeuren. Benieuwd wie ze gaan halen.
1662547311348.png

Make it happen.

Lukaka asap terug halen, haal die beer terug

ik zat het ook al weken te denken over Tuchel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan