Vorig jaar had ik Shaw na zijn goede Euro’s en Pogba. Beiden in januari eruit gegooid.Ik raak geen manchester united speler meer aan in fpl...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar had ik Shaw na zijn goede Euro’s en Pogba. Beiden in januari eruit gegooid.Ik raak geen manchester united speler meer aan in fpl...

Is dat dan niet in de eerste plaats gewoon dom van het bestuur om een trainer aan te trekken met die bepaalde visie?Het is nu niet dat ze van Chelsea en City verloren hebben. Thuis van brighton en uit van Brentford (en op wat voor manier). Met alle respect voor die ploegen, zelfs daar moet die spelerskern goed genoeg voor zijn.
Ik kan begrijpen dat Ten Hag zijn manier van spelen wilt implementeren maar zolang je daar het materiaal niet voor hebt is dat gewoon dom. De premier league is ook gewoon anders dan de Nederlandse competitie. Je hebt een verdedigende middenvelder nodig (ze worden aan geen enkele gelinkt) en een centrale verdediger van 1,75m is gewoon zelfmoord. Heel dat gedoe met Ronaldo zal ook niet geholpen hebben, maar dat is natuurlijk niet zijn fout.
Neville dat daar gisteren op sky sports weer alles op de glazers steekt is gewoon schaamtelijk. Dat ze die nog altijd matchen van united laten doen kan ik niet begrijpen. Ja, die eigenaars zijn absoluut een probleem. Maar de glazers zijn niet de reden dat je 4-0 in de boot gaat tegen Brentford.
Maar alle begin is moeilijk, dus om nu na twee wedstrijden al wat conclusies te gaan trekken vind ik erg voorbarig. Geef die man op z'n minst een halfjaar. Ik heb tegenwoordig het gevoel dat het meer om prestige gaat en niet persé om het type trainer of speler. Net zoals Lukaku bij Chelsea bijvoorbeeld.Is dat dan niet in de eerste plaats gewoon dom van het bestuur om een trainer aan te trekken met die bepaalde visie?
Je hebt als bestuur zijnde dan toch twee keuzes. Of wel haal je een trainer die iets kan maken van deze kern (succes daarmee), of wel haal je een trainer zoals Ten Hag en beloof je 'm gerichte aankopen zodat hij zijn visie beter kan toepassen. City heeft dat laatste trouwens gedaan met Guardiola, wat natuurlijk veel gemakkelijker is als je een hoop geld hebt, uiteraard. Over Guardiola gesproken trouwens, die won zijn eerste twee wedstrijden ook niet (1 op 6) en pakte uiteindelijk de treble dat seizoen. Nu wil ik uiteraard niet zeggen dat United hetzelfde gaat doenMaar alle begin is moeilijk, dus om nu na twee wedstrijden al wat conclusies te gaan trekken vind ik erg voorbarig. Geef die man op z'n minst een halfjaar.
En het bestuur is misschien niet direct verantwoordelijk voor deze pandoering, maar indirect uiteraard wel he. Jarenlang mismanagement na het vertrek van SAF waardoor ze nu met een grote puinhoop zitten. Het ironische vind ik nog dat men hun beste periode heeft gekend onder Mourinho, terwijl die zelfs nog het meeste kritiek heeft gehad van alle trainers.
Het is ook niet dat ze verliezen met 4-0 gewoon door een paar individuele fouten. United hun spel was ook gewoon zwak. En blunders kunnen ook iets mentaal zijn, weinig vertrouwen onder de spelers... Kan dus zeker ook aan de staf liggen. Zo simpel is het allemaal niet. Al vind ik wel dat het veel te vroeg is om ten hag af te schrijven. Soms heeft het allemaal wat tijd nodig. Het zal vooral belangrijk zijn om progressie te zien komende wedstrijden.Als uw spelers zo beginnen blunderen sta je daar als coach. Ronaldo ook ten hag geen blik gegund die lijkt ook op een tikkende tijdbom.
BrojaZeer sterke eerste helft van Chelsea.
Maar het feit dat ze geen enkele echte spits meer hebben gaat ze soms toch parten spelen. Positie kiezen voor doel is niet altijd perfect.