Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij zet ze wel te hoog wetende dat manutd zo niet kan spelen. Martinez is toch ook zijn aankoop?Tja, kan moeilijk iets anders uit zijn hoed toveren natuurlijk. Laat staan De Gea zijn blunders rechtzetten
Daarom dat ik hem mitronogol noemdeEn ne penalty gemist ;-)

Stelt dan ook nog is een ploeg van dwergen op tegen een ploeg die 1 van de beste in de PL is op stilstaande fases. Hij weet gewoon niet wat hij aan het doen is.Hij zet ze wel te hoog wetende dat manutd zo niet kan spelen. Martinez is toch ook zijn aankoop?
Man utd is echt ziek maar de coach gaat hier ook echt wel in de fout
Die man heeft net twee officiële wedstrijden achter rug, wat verwachten sommigen eigenlijk?
Kern van United +- 400mil, Brentford +-55mil.Die man heeft net twee officiële wedstrijden achter rug, wat verwachten sommigen eigenlijk?
Het is gewoon een zeer matige kern, maar ik weet niet of de jeugd laten spelen persé beter gaat zijn? Het probleem bij dit soort ploegen is dat ze resultaten verwachten van een topploeg, terwijl ze niet meer zijn dan een middelmatige middenmoter. Hij was er beter niet aan begonnen. En misschien werkt Ten Hag zijn spel niet bij United, ben ik misschien wel zeker van, maar ik vind het wat vroeg om hem al af te schrijven.Dat ze gewoon niets in het middenveld gaan halen heeft hij toch iets mee te maken zou ik zo denken. Zelfs als ze Frenkie hadden had dat nog altijd een verschrikkelijk middenveld geweest.
Vandaag zet hij Fred, Eriksen en Fernandez. Dat is toch gewoon om problemen vragen? Welke trainer zet Shaw en Maguire vandaag de dag nog in de verdediging van een ploeg met ambities om champions league te spelen. Speel dan de jeugd, het is niet dat het erger kan. Moet u toch afvragen wat die in de week op training doen als je zoiets op de mat brengt. Klopp had ook slechte spelers toen hij toekwam (nog erger als Ten Hag), maar vanaf match 1 was er daar duidelijk een lijn in het spel te zien. Kwaliteit ontbrak, dat was duidelijk, maar je kon zien waar we naar toe gingen. Hier zie je gewoon weer niets in.
Maar bon, als Liverpool fan, kan niet klagen. Dat het nog lang mag duren![]()
Hier ben ik het 100% mee eens. Hij had gewoon niet naar United moeten komen in deze omstandigheden.Beter naar den Duitser geluisterd.
"Man United heeft wellicht 8 tot 10 nieuwe spelers nodig voor de rebuild"
En dan flink van de job weg blijven wetende dat dit sowieso niet zou gebeuren met de huidige bewindvoerders.
Voor Martinez hebben ze veel te veel betaald, maar deze ploeg is toch gewoon ziek en ik heb niet de indruk dat de eigenaren mee werken om dit te verbeteren.Hij zet ze wel te hoog wetende dat manutd zo niet kan spelen. Martinez is toch ook zijn aankoop?
Man utd is echt ziek maar de coach gaat hier ook echt wel in de fout
Dit dusHet is gewoon een zeer matige kern, maar ik weet niet tot de jeugd laten spelen persé beter gaat zijn? Het probleem bij dit soort ploegen is dat ze resultaten verwachten van een topploeg, terwijl ze niet meer zijn dan een middelmatige middenmoter.
Het is gewoon een zeer matige kern, maar ik weet niet of de jeugd laten spelen persé beter gaat zijn? Het probleem bij dit soort ploegen is dat ze resultaten verwachten van een topploeg, terwijl ze niet meer zijn dan een middelmatige middenmoter. Hij was er beter niet aan begonnen. En misschien werkt Ten Hag zijn spel niet bij United, ben ik misschien wel zeker van, maar ik vind het wat vroeg om hem al af te schrijven.
Daar heb je zeker gelijk in. Tegen dat soort ploegen hoor je ook met deze kern gewoon te winnen. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Ten Hag voor United "gekozen" heeft. Bij Ajax leek het wel op en misschien was dit zijn enige optie? Dat zou het alleen maar kunnen verklaren. Ik denk dat de Glazers wel de grootste reden zijn dat United is wat het is, maar er speelt natuurlijk meer mee. Eigenlijk vind ik het zonde, als Ajacied, dat een Ten Hag zijn carrière naar de knoppen helpt na zo'n fantastisch resultaat met Ajax. Maar dat is natuurlijk grotendeels zijn eigen keuze geweest.Het is nu niet dat ze van Chelsea en City verloren hebben. Thuis van brighton en uit van Brentford (en op wat voor manier). Met alle respect voor die ploegen, zelfs daar moet die spelerskern goed genoeg voor zijn.
Ik kan begrijpen dat Ten Hag zijn manier van spelen wilt implementeren maar zolang je daar het materiaal niet voor hebt is dat gewoon dom. De premier league is ook gewoon anders dan de Nederlandse competitie. Je hebt een verdedigende middenvelder nodig (ze worden aan geen enkele gelinkt) en een centrale verdediger van 1,75m is gewoon zelfmoord. Heel dat gedoe met Ronaldo zal ook niet geholpen hebben, maar dat is natuurlijk niet zijn fout.
Neville dat daar gisteren op sky sports weer alles op de glazers steekt is gewoon schaamtelijk. Dat ze die nog altijd matchen van united laten doen kan ik niet begrijpen. Ja, die eigenaars zijn absoluut een probleem. Maar de glazers zijn niet de reden dat je 4-0 in de boot gaat tegen Brentford.
Daar heb je zeker gelijk in. Tegen dat soort ploegen hoor je ook met deze kern gewoon te winnen. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Ten Hag voor United "gekozen" heeft. Bij Ajax leek het wel op en misschien was dit zijn enige optie? Dat zou het alleen maar kunnen verklaren. Ik denk dat de Glazers wel de grootste reden zijn dat United is wat het is, maar er speelt natuurlijk meer mee. Eigenlijk vind ik het zonde, als Ajacied, dat een Ten Hag zijn carrière naar de knoppen helpt na zo'n fantastisch resultaat met Ajax. Maar dat is natuurlijk grotendeels zijn eigen keuze geweest.
Denk persoonlijk dat dat vrij weinig aan zijn reputatie gaat doen. Hij maakt fouten maar iedereen kan zien hoe rot het bij united is. Dus er zullen zeker ploegen hem nog een kans geven. Zal misschien niet onmiddellijk naar de absolute top kunnen maar zal zeker nog zijn kans krijgen. United blijft een naam en het loon dat hij daar schept ging hij op weinig andere plaatsen krijgen natuurlijk.Daar heb je zeker gelijk in. Tegen dat soort ploegen hoor je ook met deze kern gewoon te winnen. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Ten Hag voor United "gekozen" heeft. Bij Ajax leek het wel op en misschien was dit zijn enige optie? Dat zou het alleen maar kunnen verklaren. Ik denk dat de Glazers wel de grootste reden zijn dat United is wat het is, maar er speelt natuurlijk meer mee. Eigenlijk vind ik het zonde, als Ajacied, dat een Ten Hag zijn carrière naar de knoppen helpt na zo'n fantastisch resultaat met Ajax. Maar dat is natuurlijk grotendeels zijn eigen keuze geweest.