Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb die sites eens goed bekeken. Dus het is altijd €500 pp om een match te zien in Engeland? Laat maar in dat geval 🤔
Ben al een paar keer naar Liverpool geweest, en je betaalt toch wel wat. Een ticket, lidmaatschap bij Liverpool zelf, bij de Belgische supporterclub, en dan moet je de reis nog regelen. Zal geen 500 euro kosten maar toch 300-400 euro.

Eigenlijk blij dat ik toch voor Salah ben gegaan. Daardoor was ik verplicht om Darwin in te wisselen voor Jesus :unsure: .

Wordt het niet tijd om De Gea eens buiten te zwieren? Hoeveel flaters maakt die wel niet jaar na jaar.

Wat een drama bij United. 2-0 achter na 18 min. De Gea flatert op een ongevaarlijke bal en flatert een 2de keer in het uitvoetballen omdat hij niet naar Maguire durft spelen omdat die 2sec daarvoor zijn eigen flater maar net kan herstellen met geel :laugh:

Hier ook al behoorlijk wat punten. KDB en Jesus kapitein en vice-captain. Martinelli, Cancello en trippier ook hun punten gehaald. Alleen Alvarez is tot nu toe toch een serieuze misser geweest. Maar simpel ruilen voor Haaland zit er niet in 😅

Echt United, wat ik hier paar dagen geleden gezegd heb. Vervang uw ruggengraat inclusief die kutkeeper of top 10 zal veel zijn dit seizoen.

Tja, kan moeilijk iets anders uit zijn hoed toveren natuurlijk. Laat staan De Gea zijn blunders rechtzetten
Dat ze gewoon niets in het middenveld gaan halen heeft hij toch iets mee te maken zou ik zo denken. Zelfs als ze Frenkie hadden had dat nog altijd een verschrikkelijk middenveld geweest.

Vandaag zet hij Fred, Eriksen en Fernandez. Dat is toch gewoon om problemen vragen? Welke trainer zet Shaw en Maguire vandaag de dag nog in de verdediging van een ploeg met ambities om champions league te spelen. Speel dan de jeugd, het is niet dat het erger kan. Moet u toch afvragen wat die in de week op training doen als je zoiets op de mat brengt. Klopp had ook slechte spelers toen hij toekwam (nog erger als Ten Hag), maar vanaf match 1 was er daar duidelijk een lijn in het spel te zien. Kwaliteit ontbrak, dat was duidelijk, maar je kon zien waar we naar toe gingen. Hier zie je gewoon weer niets in.

Maar bon, als Liverpool fan, kan niet klagen. Dat het nog lang mag duren 😝

Tja, kan moeilijk iets anders uit zijn hoed toveren natuurlijk. Laat staan De Gea zijn blunders rechtzetten
Beter naar den Duitser geluisterd.
"Man United heeft wellicht 8 tot 10 nieuwe spelers nodig voor de rebuild"
En dan flink van de job weg blijven wetende dat dit sowieso niet zou gebeuren met de huidige bewindvoerders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan