Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mjah Lukaku was geen groot succes bij United, dat hoeft niet per se.
Ik snap em niet helemaal, maar ik heb een vermoeden waar BBC ook voor zou kunnen staan :unsure:

En ik was echt volledig vergeten dat Lukaku ooit bij ManU gespeeld heeft 😅 die springt ook wel echt van de ene club naar de andere in zijn carrière

Ik had graag een cadeau gedaan aan iemand. Waar kan ik een ticket kopen voor een top match in de premier League in Engeland? Iets als Manchester United of Chelsea. Kan je daar op & af naartoe met de trein? Zijn er daar specifieke organisaties voor die alles voor jou regelen?

#hulpgevraagd :oink:

Ik had graag een cadeau gedaan aan iemand. Waar kan ik een ticket kopen voor een top match in de premier League in Engeland? Iets als Manchester United of Chelsea. Kan je daar op & af naartoe met de trein? Zijn er daar specifieke organisaties voor die alles voor jou regelen?

Hier bijvoorbeeld:

Hou er rekening mee dat je sinds de brexit een paspoort nodig hebt.

All or nothing: Arsenal beginnen zien. Hoe cringe ik het ook vind soms, en zou het nooit meer willen bij LFC, is het toch interessant om te zien. Was al vergeten wat een verschrikkelijke start van het seizoen die hadden vorig jaar :laugh:.

Ik heb die sites eens goed bekeken. Dus het is altijd €500 pp om een match te zien in Engeland? Laat maar in dat geval 🤔

Ik heb die sites eens goed bekeken. Dus het is altijd €500 pp om een match te zien in Engeland? Laat maar in dat geval 🤔
met van die reisbureaus/sites wel.
Tip: maak accounts aan bij de clubs die je wil zien en kies er een kleine(re) tegenstander uit. Dan is de kans om zo aan tickets te geraken al groter.
Of via supportersclubs al nemen die (en terecht) leden voor en zullen velen mogeljiks busreizen al minderen en zelfs stoppen vanwege Brexit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan