Dan hebben ze me wel bij mijn nekvel jaOf FromSoftware overkopen,,, stel u da voor![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan hebben ze me wel bij mijn nekvel jaOf FromSoftware overkopen,,, stel u da voor![]()

ik begrijp wel wat jullie willen zeggen.Ik heb ergens misschien wel hetzelfde gevoel als @bunkerbudy. Ik vond het algemeen ook een goeie show, maar er was weinig waarvan ik dacht "amai jammer dat ik nu nog geen Xbox heb". Veel van de grotere spellen die ze nu toonden, komen ook naar Playstation (zoals Stalker 2 of Psychonauts) en veel van de exclusives zijn nog redelijk ver verwijderd om er nu al veel hype voor te hebben. Zoals Starfield, tja met die teaser is er nog niet echt veel over geweten... Het is allemaal ook nogal vroeg in de nieuwe consolecyclus, bij Playstation zijn er nu ook geen 20 spellen aangekondigd. Maar daar zijn sinds het verschijnen van de PS5 toch al een handvol exclusieve spellen uitgekomen.
.
Yup, ik denk dat Kena een timed console exclusive is. Komt wel meteen ook uit op pc, naast PS4 en PS5. Xbox zal later aan beurt komen maar het is nog niet geweten wanneer precies.ik begrijp wel wat jullie willen zeggen.
Ik ben altijd een xbox fan geweest, maar wil toch ook graag games als uncharted , tlou… spelen.
Ik hoop dan ook dat die indiana jones die leegte wat zal opvullen en de nieuwe state of decay.
Nu lijken het allemaal shooters te zijn
enfin, nu donderdag komt er nog hellblade 2 en everwild bij en wie weet wat nog allemaal
Trouwens; die Kena is toch timed exclusieve op ps5 hé?

Ik denk dat ze daar hun goe of war van willen makenDat is inderdaad goed verwoord @FlyingHorseman
Also, Helblade is eentje da wel piekt, dat die naar Xbox is gegaan![]()

Die psychonauts toch niet denk ik. Is toch nu een MS studio?
Die psychonauts toch niet denk ik. Is toch nu een MS studio?
Vandaag was er niks interessant precies.Geene vette bij capcom
PlayStation heeft toch PS Now? Ok, de library is minder up-to-date als Gamepass, maar de dienst op zich bestaat wel.Die Microsoft/XBOX gamepass is inderdaad zeer goed, tijd dat PS met zoiets afkomt. Zou ik waarschijnlijk terug wat meer gamen.. En als je zoiets hebt, dan kan je ook volledig digitaal gaan.
MS hun model zal wel zijn om nog XX maanden een userbase creëren voor hun service maar nadien zullen ze wel moeten verhogen van prijs en waarschijnlijk gewoon verdubbelen.PS Now is op vlak van games 2 keer niks in vergelijking met wat Microsoft doet. Echt geschift eigenlijk hoe ze dat kunnen bekostigen.
Dat wou ik hier gisteren nog antwoorden op een bepaalde reactie. Wat MS doet is iets vrij uniek, Sony kan dit gewoon niet.PS Now is op vlak van games 2 keer niks in vergelijking met wat Microsoft doet. Echt geschift eigenlijk hoe ze dat kunnen bekostigen.
Dat klopt niet echt in de praktijk.Maar ze gaan potentieel niet anders kunnen..
Stel dat we 6 games hebben, waarvan 2 games voor PlayStation, 2 games voor Xbox en 2 multiplatform.
Als MS die 4 games in gamepass dropt, waarom zou je ze dan nog gaan kopen voor PlayStation? Dus als Sony niet meegaat met zoiets gaan ze potentieel nog meer verliezen door het net niet te doen.. En er zijn veel multiplatform titels..