Summer Game Fest 2023

Voor een summer game fest show toch niet slecht vind ik. Fel dat we hier de datum van spiderman 2 kregen en die trailer van Rebirth. Als dat op de sony show was geweest, was er minder kritiek geweest op die show...
 
Voor een summer game fest show toch niet slecht vind ik. Fel dat we hier de datum van spiderman 2 kregen en die trailer van Rebirth. Als dat op de sony show was geweest, was er minder kritiek geweest op die show...
Bwa.. Tis niet dat dat zo waaw aankondigingen waren nu. Eerste 30 min van de show waren leuk derna beetje boring tbh.
 
Voor een summer game fest show toch niet slecht vind ik. Fel dat we hier de datum van spiderman 2 kregen en die trailer van Rebirth. Als dat op de sony show was geweest, was er minder kritiek geweest op die show...
Mijn mening ging in ieder geval hetzelfde zijn. Het meeste dat werd getoond zijn gewoon mijn type games niet. Enkel bij pop kreeg ik een semi happy feel.
En spiderman vond ik wel ok maar de grote hype errond is er bij mij ook niet echt geweest, vandaar dat ik voor de 2e ook geen wauw amazing! gevoel heb.
Denk dat er momenteel bijna geen enkele aankomende game is waar ik echt zit op te wachten. En als er dan toch eens eentje mijn interesse trok lijkt het op een scam uit te draaien...
Back to the backlog it is!
 
Terug
Bovenaan