Summer Game Fest 2023

Big Boss

Crew Member
4143385-summer-games-fest.jpg


Volgende week start Summer Game Fest van Geoff Keighley. Verschillende events vinden dan plaats verspreid over een aantal dagen:


woe 7 juni​
do 8 juni​
21.00u | openingsshow
23.00u | Day of the Devs (met o.a. Double Fine, vooral indies)​
vr 9 juni​
00.00u | Devolver Direct
17.00u | Access Ability
za 10 juni​
17.00u | Future of Play
18.00u | Wholesome Direct
19.00u | Future Games Show
21.00u | OTK Games Expo (van Twitch-streamers)​
zo 11 juni​
19.00u | Xbox Games Showcase (heeft ook een eigen thread)​
20.30u | Starfield Direct
22.00u | PC Gaming Show
ma 12 juni​
19.00u | Ubisoft Forward
di 13 juni​
00.00u | Capcom Showcase
19.00u | Xbox Games Showcase Extended (extra interviews)​
vr 16 juni​
05.00u | Ryu Ga Gotoku Showcase (Yakuza / Like a Dragon)​
(vetgedrukt de belangrijkste shows)​
Tijdens de showcase kan je veel indie games verwachten, maar ook een aantal triple-A titels. Gameplay van de nieuwe Mortal Kombat is al bevestigd, alsook gameplay van Alan Wake 2. Persoonlijk verwacht ik ook nog een trailer te zien van Death Stranding 2.


 
4143385-summer-games-fest.jpg

Volgende week donderdag om 18:00 start Summer Game Fest van Geoff Keighley. Verschillende events vinden dan plaats verspreid over een aantal dagen. Maar het 'festival' start met een 2 uur durende showcase. Deze dus om 18:00 volgende week donderdag.
Meer over Summer Game Fest vind je hier:

Tijdens de showcase kan je veel indie games verwachten, maar ook een aantal triple A titels. Gameplay van de nieuwe Mortal Kombat is al bevestigd. Alsook gameplay van Alan Wake 2. Persoonlijk verwacht ik ook nog een trailer te zien van Death Stranding 2.
Is er iets mis met de datum ik krijg deze:

Thursday, 08 June, 21:00 - 23:00 (CEST)

(de titel zegt ook 9 juni ipv 8).
 
Ubisoft doet ook mee, maandag 12 juni 19.00u

Alvast een teaser, met enkele bevestigde aanwezigen:
  • Avatar: Frontiers of Pandora
  • Assassin's Creed Mirage
  • The Crew Motorfest
  • iets nieuws...
 
Vond er weinig PoP aan…
Vandaar de mixed feelings. Ik had het er wel meteen in herkend maar denk dat ze het teveel hebben veranderd.
Voor de rest nog niks interessants gezien naar mijn goesting. Ze mogen hier wel es met een bommeke gaan afkomen... of heb ik 2u potentiële gametijd verspild
 
Ik zag meteen dat het PoP was, dus de vibe was er wel. Maar ik snap wat je bedoeld met "vond er weinig PoP aan"
Vandaar de mixed feelings. Ik had het er wel meteen in herkend maar denk dat ze het teveel hebben veranderd.
Voor de rest nog niks interessants gezien naar mijn goesting. Ze mogen hier wel es met een bommeke gaan afkomen... of heb ik 2u potentiële gametijd verspild
Had ook direct aan de vibe door dat het PoP was, maar is net wat te snel en action oriented (op het eerste zicht) om me echt te kunnen boeien.
Maar inderdaad, al bij al zwakke show, had nog 2u wat anders kunnen doen en weinig gemist.
 
Terug
Bovenaan