PC XBOX Xbox Showcase + Starfield Direct | zo 11 juni 19.00u

Big Boss

Crew Member
Xbox-Starfield-Direct-Hero-Image-37faabd65d647fb77b68.jpg



Volgende week zondag 11 juni 19:00 onze tijd is het weer tijd voor een jaarlijkse xbox showcase onmiddellijk gevolgd door een Starfield Direct!

Paar voorspellingen voor de xbox showcase:

- Forza motorsport gameplay + release date
- Stalker gameplay + release date
- Hellblade 2 + release date
- Eerste gameplay trailer Fable
- Eerste gameplay trailer State of Decay 3
- Trailer(hopelijk ingame) Indiana Jones
- Hopelijk meer over Perfect Dark
- Contraband Gameplay + release date
- Eerste gameplay Avowed
- Gears of war Collection

persoonlijk denk ik dat veel van de bovenstaande zaken er wel kunnen zijn. Hellblade 2, perfect Dark, Fable, Avowed...zijn allemaal games die jaren geleden aangekondigd zijn. Zeker Hellblade 2 moet zeer ver staan in de ontwikkelingsfase. Maar het wordt ook tijd om van de andere games gameplay te zien. Uiteraard kan je best uw verwachtingen in check houden. Maar dit zou wel eens een grote xbox showcase kunnen worden. Zij moeten ook na het Redfall scenario de gamers voor zich terug winnen en laten zien dat er veel triple A exclusieve xbox games klaar staan om te releasen...

 
En misschien wel een instant release op de zelfde dag zoals ze vorige keer hadden gedaan ? Ik kijk er alvast naar uit !
 
Gerucht dat persona 3 remake onthuld zal worden tijdens de showcase -> uncle Phil please give the goods. Ik ben allicht de enige hier die het wilt zien :unsure:

Ik hoop oprecht dat Starfield deftig is en we een spacepirate-versie van the dark brotherhood ofzo zien. :)
 
De hints naar Fable zijn er duidelijk.
Hopelijk een mooi stukje gameplay te zien! Zelfs een remake van de vorige fable games zie ik zitten :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Beetje out there maar voor deze zou ik superhyped zijn:

Crimson Skies 2
Viva Pinata 3
Project Gotham Racing
Jet Set Radio
Chronicles of Riddick Remake
Sudeki 2
Amped
Fallout 3/NV Remastered
 
Starfield
Gears collection
Hellblade 2
Fable
Forza
Dit alleen al is een dikke show. Zet daar nog een avowed bij of een perfect dark of...en je hebt echt een zeer goede show. Xbox heeft al gezegd niet mee te doen met enkel CGI aankondigingen. Want dat deden zij veel te vaak. Goed nieuws dus dat dit nu niet het geval gaat zijn. Zou me verbazen mochten we geen sterke show krijgen van Xbox. Maja, zeg ik al jaren, maar dit jaar is het effectief zo ver 😅. Al die aangekondigde games moeten toch eens Gameplay gaan tonen op een bepaald moment he 😄.
 
Dit alleen al is een dikke show. Zet daar nog een avowed bij of een perfect dark of...en je hebt echt een zeer goede show. Xbox heeft al gezegd niet mee te doen met enkel CGI aankondigingen. Want dat deden zij veel te vaak. Goed nieuws dus dat dit nu niet het geval gaat zijn. Zou me verbazen mochten we geen sterke show krijgen van Xbox. Maja, zeg ik al jaren, maar dit jaar is het effectief zo ver 😅. Al die aangekondigde games moeten toch eens Gameplay gaan tonen op een bepaald moment he 😄.
Ik hoop ook ergens wat extra footage te zien van Project Mara
 
Awel, fingers crossed dat het ook vlot loopt.
Ben best onder de indruk van de mogelijkheden in het spel.

Combat is precies wat destiny-like, en die space/planet exploration is zo No mans sky 3.0 :)
En het feit dat je je ship echt volledig zelf uit allerlei materiaal kunt in elkaar steken is ook best wel indrukwekkend.
 
Al bij al ben ik best tevreden met de showcase. Wel net iets teveel 2024 om goed te zijn. Duidelijk dat ze Starfield als main game willen pushen voor dit jaar. Die laatste ziet er ook redelijk ambitieus uit, hopelijk kunnen ze het waar maken. Maar met Todd ‘It simply works’ Howard weet je natuurlijk nooit.
 
Terug
Bovenaan