E3 2021

SE 90% hack en slash precies. Beetje verwarrende presentatie ook, FF1-6 staat al gewoon op steam toch of is dat speciale versie?
 
SE 90% hack en slash precies. Beetje verwarrende presentatie ook, FF1-6 staat al gewoon op steam toch of is dat speciale versie?
Ik dacht dat enkele versies op Steam vaak de povere IOS port zijn (3, 4).

Blijkbaar gaan ze nu een 'pixel remake' releasen om weer trouw te zijn aan de originele stijl.
Deze houd ik zeker in de gaten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Link
Wel jammer dat FF1-6 niet op de consoles gaat uitkomen.
Op PC duwen ze games vaak naar windows 10,, ik heb nog altijd 8 op de mijne.
 
Wel jammer dat FF1-6 niet op de consoles gaat uitkomen.
Op PC duwen ze games vaak naar windows 10,, ik heb nog altijd 8 op de mijne.
De mogelijkheid bestaat natuurlijk wel dat het ook op console zal uitkomen maar Sony zal dat liever op de PS zien verschijnen om dan bij elk spel afzonderlijk te cashen?
 
Leuke conf van microsoft en bethesda. Eindelijk de kogel door de kerk betreffende exclusiviteit van toekomstige bethesdagames. Deze generatie kan het eens een goeie strijd worden tussen xbox en playstation.
Met 3 exclusives spring je nu niet bepaald heel ver.

Ligt het nu echt aan mij dat ik die Xbox show nu echt niet zo woow vond?
Er is veel getoond en veel goeie dingen dat wel, maar 50% heeft niks met Xbox te maken :p

Zag hier al reacties op Diablo 2 etc. ziet er super vet uit, kijk er zelf ook enorm naar uit, maar wat heet MS hier mee te maken?

Anderzijds heel veel 'komt naar GP, komt naar GP, ...) ja leuk oude games die naar GP komen, altijd tof, maar dat is niet waar ik op wacht bij een E3 conferentie. Dan nog heel wat DLC en updates voor games die al uit zijn en een handvol indie games (die er zeer goed uit zagen) maar ze hebben de laatste jaren zo veel bedrijven overgekocht, en dit zijn de enige indie games ???

Ik weet het echt allemaal niet goed, ben ik te kritisch of staren velen zich blind op dingen die eigenlijk niet zo bijzonder zijn maar gewoon de show goed opvulde als filler. Wat dat is wat ik wel had, 3/4 van de show was filler content met dingen die we al kenden of gewoon niks met nieuwe games en zo te maken hadden.
 
Met 3 exclusives spring je nu niet bepaald heel ver.

Ligt het nu echt aan mij dat ik die Xbox show nu echt niet zo woow vond?
Er is veel getoond en veel goeie dingen dat wel, maar 50% heeft niks met Xbox te maken :p

Zag hier al reacties op Diablo 2 etc. ziet er super vet uit, kijk er zelf ook enorm naar uit, maar wat heet MS hier mee te maken?
gamepass, gamepass, gamepass
 
gamepass, gamepass, gamepass
Inderdaad, en dat is allemaal wel mooi, maar zoals ik men post nog aanvulde. Dat voelde gewoon als filler om de show wat langer te maken en meer te doen betekenen dan het eigenlijk echt doet. Alle dat is mijn mening dan eh, maar als je zoekt naar de echt nieuwe games en redenen voor een Xbox te kopen, dan houd het bij mij nu wel op na Halo en Starfield...
 
Inderdaad, en dat is allemaal wel mooi, maar zoals ik men post nog aanvulde. Dat voelde gewoon als filler om de show wat langer te maken en meer te doen betekenen dan het eigenlijk echt doet. Alle dat is mijn mening dan eh, maar als je zoekt naar de echt nieuwe games en redenen voor een Xbox te kopen, dan houd het bij mij nu wel op na Halo en Starfield...
hFlXQNv.png


Tja, ik vind het best knap dat je zoveel waar voor je geld krijgt voor een service die 10 euro per maand kost. Dat is mijn inziens de voornaamste reden om een Xbox te kopen. Niet alleen is dit zeer interessant voor mensen die geen 80 euro per spel kunnen of willen uitgeven maar het zorgt er ook voor dat de drempel om nieuwe games uit te proberen veel lager is.

Qua nieuwe games hebben we niet heel veel gezien, dat klopt, maar dat was te verwachten gezien de situatie met COVID-19. Als je bv. naar Sony kijkt zijn ook daar bijna alle high profile releases uitgesteld naar 2022.
 
Inderdaad, en dat is allemaal wel mooi, maar zoals ik men post nog aanvulde. Dat voelde gewoon als filler om de show wat langer te maken en meer te doen betekenen dan het eigenlijk echt doet. Alle dat is mijn mening dan eh, maar als je zoekt naar de echt nieuwe games en redenen voor een Xbox te kopen, dan houd het bij mij nu wel op na Halo en Starfield...
Het grootste deel van de gamepass games is toch nieuw en niet eerder verschenen of net op console.
Dat ze u niet interesseren kan, maar zeggen dat allemaal oude games zijn is fout.
Wel iets meer indies dan triple AAA games, dat zou ook kloppen.
 
Microsoft was toch erg sterk? Halo Infinite en Psychonauts 2 wisten in hun nieuwe trailers meer indruk te maken dan de vorige keer. Stalker 2 en Atomic Heart zagen er Russisch en geschift uit. Party Animals lijkt een amusante fall guys opvolger te gaan worden, indies als 12 minutes en the ascent zagen er erg tof uit en Forza Horizon 5 lijkt de meest leuke game uit de reeks te worden met die aandacht voor de setting, een campaign en party games.

En dan nog verbleekt dat allemaal bij......A Plague Tale 2!!!
 
Met 3 exclusives spring je nu niet bepaald heel ver.
Microsoft exclusives tot nu toe:
-Starfield
-Flight Simulator
-Outer Worlds 2
-The Ascent
-Forza Horizon 5
-Halo Infinite
-Crossfire X
-Grounded
-Stalker 2 (al is die mss time-exclusive ?)
-Redfall
-Somerville
-Waarschijnlijk links en rechts nog wat games die ik vergeet

Toekomst:
-Fallout 5 ?
-Elder Scrolls 6 ?
-Dishonored 3 ?
-Evil Within 3 ?
-volgende Wolfenstein ?
-volgende Doom ?
-volgende Rage?
-volgende Prey?
-laten we zot doen, volgende Quake?

Serieus sprongske vind ik toch :p.
Ma ik ben ook een fan van playstation zenne. Nog altijd de console die het meeste gebruikt wordt hier.
Maar dit kan je toch alleen maar zien als goed nieuws? Nu mag sony eens eindelijk uit hun schulp komen.

En mensen zeggen dan ook van: dit doet mij nog niet naar Xbox overstappen.
Waarom overstappen? Waarom niet gewoon beide consoles hebben? Uwe playstation 5 zal niet ontploffen als er een Xbox X te kortbij wordt geplaatst ;) .
 
Microsoft exclusives tot nu toe:
-Starfield
-Flight Simulator
-Outer Worlds 2
-The Ascent
-Forza Horizon 5
-Halo Infinite
-Crossfire X
-Grounded
-Stalker 2 (al is die mss time-exclusive ?)
-Redfall
-Somerville
-Waarschijnlijk links en rechts nog wat games die ik vergeet

Toekomst:
-Fallout 5 ?
-Elder Scrolls 6 ?
-Dishonored 3 ?
-Evil Within 3 ?
-volgende Wolfenstein ?
-volgende Doom ?
-volgende Rage?
-volgende Prey?
-laten we zot doen, volgende Quake?

Serieus sprongske vind ik toch :p.
Ma ik ben ook een fan van playstation zenne. Nog altijd de console die het meeste gebruikt wordt hier.
Maar dit kan je toch alleen maar zien als goed nieuws? Nu mag sony eens eindelijk uit hun schulp komen.

Je hebt Fable, Perfect Dark, Everwild, Crossfire X en Indiana Jones nog vergeten. Het is duidelijk dat Microsoft de terechte kritiek op het gebrek aan exclusives ter harte heeft genomen, want die line up voor de komende jaren is toch indrukwekkend te noemen. In het geval van de PlayStation 5 kan ik enkel op Forbidden West, Kena bridge of spirits, God of War Ragnarok, Deathloop en GT 7 komen op vlak van aangekondigde exclusives voor de nabije toekomst.
 
Je hebt Fable, Perfect Dark, Everwild, Crossfire X en Indiana Jones nog vergeten. Het is duidelijk dat Microsoft de terechte kritiek op het gebrek aan exclusives ter harte heeft genomen, want die line up voor de komende jaren is toch indrukwekkend te noemen. In het geval van de PlayStation 5 kan ik enkel op Forbidden West, Kena bridge of spirits, God of War Ragnarok, Deathloop en GT 7 komen op vlak van aangekondigde exclusives voor de nabije toekomst.
Hela,,,Crossfire X staat ertussen :p
Fable en Perfect Dark kijk ik ook idd naar uit.
1 ding is zeker, 2022 gaat een geweldig jaar voor gamers worden.
 
Microsoft exclusives tot nu toe:
-Starfield
-Flight Simulator
-Outer Worlds 2
-The Ascent
-Forza Horizon 5
-Halo Infinite
-Crossfire X
-Grounded
-Stalker 2 (al is die mss time-exclusive ?)
-Redfall
-Somerville
-Waarschijnlijk links en rechts nog wat games die ik vergeet

Toekomst:
-Fallout 5 ?
-Elder Scrolls 6 ?
-Dishonored 3 ?
-Evil Within 3 ?
-volgende Wolfenstein ?
-volgende Doom ?
-volgende Rage?
-volgende Prey?
-laten we zot doen, volgende Quake?

Serieus sprongske vind ik toch :p.
Ma ik ben ook een fan van playstation zenne. Nog altijd de console die het meeste gebruikt wordt hier.
Maar dit kan je toch alleen maar zien als goed nieuws? Nu mag sony eens eindelijk uit hun schulp komen.

En mensen zeggen dan ook van: dit doet mij nog niet naar Xbox overstappen.
Waarom overstappen? Waarom niet gewoon beide consoles hebben? Uwe playstation 5 zal niet ontploffen als er een Xbox X te kortbij wordt geplaatst ;) .
Denk dat ik men gevoel moeilijk kan uitleggen.

Groot deel van de content was al gekend of al eens getoond, gewoon nu wat extra. Het zijn ook enorm veel shooters, een genre dat ik minder speel dan vroeger. Overstappen spreek ik zelf niet over. Gaat er bij mij eerder om, heb ik een reden om een xbox er bij te kopen of niet. En eigenlijk nog eerder, upgrade ik mijn pc of koop ik een xbox...

Ik heb niks tegen MS en Xbox absoluut niet zelf. GP is hun grootste troef en die spelen ze ook heel sterk uit. Daarom dat ik het ook een grote filler noemde. Heel veel zaken waren gewoon, hey ken je dit spel nog? Het komt naar GB, ken je deze nog? ja die krijgt een upgrade, ...

Don't get me wrong dit was by far de beste show van E3 atm en ook van MS/xbox in jaren. Maar persoonlijk vind ik het eigenlijk nog steeds niet wat ik er van verwacht. Zo veel studio's en toch maar een handvol games, waarvan vele al meermaals getoond, kijk misschien zal het gewoon elkaar allemaal mooi opvolgen en krijgen we volgend jaar nog meer, maar dan van die andere studio's en wisselen ze elkaar mooi af.

Maar momenteel is het voor mij enkel Halo.. Niet dat Starfield met niet aanspreekt, maar er is gewoon nog steeds niks van getoond. En die hele lijst toekomst games, das allemaal mooi, maar daar is nog niks van nu... dus ik kan ze geen credit geven voor het overkopen van een bedrijf dat later nog games zal maken voor hen.

Maja kijk, ook hier zal ik waarschijnlijk weer veel zeggen dat niet 100% overkomt met wat ik bedoel/voel. Ik hoop gewoon bij Xbox altijd nog op dat tikkeltje meer, je kan niet blijven teren op er komt oooit wel een Halo!! en wie weet ooit nog eens iets zonder geweren (I Know, ik overdrijf)

Als ze uiteindelijk ooit af komen met die nieuwe killer Fable game of een enorm goeie JRPG zoals Lost Odyssey en Blue dragon op 360, of misschien ergens eens hun eigen nieuwe platformer IP zoals een R&C maar dan van MS om echt druk te zetten op alle vlakken en genres, dan ga ik meer zo iets hebben van DAAR ZIJN ZE!!!
 
Denk dat ik men gevoel moeilijk kan uitleggen.

Groot deel van de content was al gekend of al eens getoond, gewoon nu wat extra. Het zijn ook enorm veel shooters, een genre dat ik minder speel dan vroeger. Overstappen spreek ik zelf niet over. Gaat er bij mij eerder om, heb ik een reden om een xbox er bij te kopen of niet. En eigenlijk nog eerder, upgrade ik mijn pc of koop ik een xbox...

Ik heb niks tegen MS en Xbox absoluut niet zelf. GP is hun grootste troef en die spelen ze ook heel sterk uit. Daarom dat ik het ook een grote filler noemde. Heel veel zaken waren gewoon, hey ken je dit spel nog? Het komt naar GB, ken je deze nog? ja die krijgt een upgrade, ...

Don't get me wrong dit was by far de beste show van E3 atm en ook van MS/xbox in jaren. Maar persoonlijk vind ik het eigenlijk nog steeds niet wat ik er van verwacht. Zo veel studio's en toch maar een handvol games, waarvan vele al meermaals getoond, kijk misschien zal het gewoon elkaar allemaal mooi opvolgen en krijgen we volgend jaar nog meer, maar dan van die andere studio's en wisselen ze elkaar mooi af.

Maar momenteel is het voor mij enkel Halo.. Niet dat Starfield met niet aanspreekt, maar er is gewoon nog steeds niks van getoond. En die hele lijst toekomst games, das allemaal mooi, maar daar is nog niks van nu... dus ik kan ze geen credit geven voor het overkopen van een bedrijf dat later nog games zal maken voor hen.

Maja kijk, ook hier zal ik waarschijnlijk weer veel zeggen dat niet 100% overkomt met wat ik bedoel/voel. Ik hoop gewoon bij Xbox altijd nog op dat tikkeltje meer, je kan niet blijven teren op er komt oooit wel een Halo!! en wie weet ooit nog eens iets zonder geweren (I Know, ik overdrijf)

Als ze uiteindelijk ooit af komen met die nieuwe killer Fable game of een enorm goeie JRPG zoals Lost Odyssey en Blue dragon op 360, of misschien ergens eens hun eigen nieuwe platformer IP zoals een R&C maar dan van MS om echt druk te zetten op alle vlakken en genres, dan ga ik meer zo iets hebben van DAAR ZIJN ZE!!!
Of FromSoftware overkopen,,, stel u da voor :D
 
En dan nog verbleekt dat allemaal bij......A Plague Tale 2!!!
Was voor mij denk ik het beste van de show, maar is wel gewoon een multiplatform game.
Dus dat is dan weer dubbel dat het beste van die show iets is dat niks met MS te maken heeft buiten dat het naar GP komt day one.

Wat een zeer sterke zet is dat wel... Maar daarvoor kijk ik niet naar E3 shows. Dit had gelijk waar en wanneer aangekondigd kunnen worden.
 
Terug
Bovenaan