De Verraders

VTM De Verraders

Ik ga het alleszins eens kijken, maar ik verwacht dat het eerder teleurstellend dan verrassend goed gaat zijn.
 
Weerwolven met BV's? Zitten een paar namen in die we nog niet veel gezien hebben. Andere BV's boeien me dan weer totaal niet maar kunnen we gerust verrassen.

Zal het minstens 2 afleveringen de kans geven.
 
In Nederland zijn er al 2 seizoenen geweest, het eerste seizoen trok op niets. Keiharde vriendjespolitiek die het spel helemaal verpestte.
In het tweede seizoen is er dan weer een geniaal plan gemaakt om te winnen door de verraders en was het echt stukken beter.
Ik ben benieuwd hoe het in België gaat lopen, ik kijk zeker de eerste afleveringen mee.

In Nederland is het trouwens de norm om BN'ers te gebruiken voor je reality shows, ik hoop echt dat dit niet overwaait naar hier.
 
In Nederland zijn er al 2 seizoenen geweest, het eerste seizoen trok op niets. Keiharde vriendjespolitiek die het spel helemaal verpestte.
In het tweede seizoen is er dan weer een geniaal plan gemaakt om te winnen door de verraders en was het echt stukken beter.
Ik ben benieuwd hoe het in België gaat lopen, ik kijk zeker de eerste afleveringen mee.

In Nederland is het trouwens de norm om BN'ers te gebruiken voor je reality shows, ik hoop echt dat dit niet overwaait naar hier.

Bwa, ik denk dat een BV-versie van Temptation Island wel eens een kijkcijferbommetje zou kunnen zijn :D
 
Vond het op zich wel nog een goeie eerste aflevering. Stoorde me enkel aan onze influencer van dienst.
 
Kvond het ni slecht, ook een goeie mix van bekende gezichten en wat nieuwkomers, kwestie van niet altijd dezelfde personen te zien terugkomen overal.
 
Op zich geen slecht begin maar het mag wel wat uitgebreider worden dan gewoon weerwolven met BV's. Ik ben benieuwd of die proeven iets gaan toevoegen. Persoonlijk vind ik het jammer dat je weet wie de verraders zijn, ik had graag mee gezocht. Je komt dan natuurlijk wel iets te veel in het vaarwater van De Mol dus waarschijnlijk zal het daarvoor zijn.

Ik kende ook gemakkelijk de helft van de deelnemers niet, wat op zich niet slecht is omdat het dan minder snel afgezaagd is. Positief is ook wel dat de usuals suspects à la Karen Daemen (grotendeels) achterwege gelaten worden. Onze influencer mag idd snel verdwijnen, die irriteerde mij al met haar overdreven gedoe en qua strategie is ze precies ook niet echt mee.
 
Onze influencer mag idd snel verdwijnen, die irriteerde mij al met haar overdreven gedoe en qua strategie is ze precies ook niet echt mee.
Een spring-int-veld die alle aandacht naar zich toetrekt en alles emoties uitvergroot. Classic influencer. Heb dat met die Jonathan in dancing with the stars ook. Eigen aan hun 'job' zeker.. Ik ben oud aan het worden denk ik

Ps op zich vind ik het goed dat we weten wie de verraders zijn en welke strategie ze toepassen. Mijn rol als kijker is nu niet zoeken wie de verrader is maar hoe ik het spel zou spelen. Eens iets anders dan met de mol waar het toch bijna onmogelijk is geworden om objectief de mol te vinden. Je ziet toch maar wat de montage wil dat je ziet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Ik snap principe van dat schild niet zo goed.. Hij kan er niet uitgestemd worden, stel dat de verraders hem zouden kiezen, maar de andere komen ook uiteindelijk te weten wie het schild heeft, maw zij kunnen hem dan al uitsluiten als verrader?
 
Ik snap principe van dat schild niet zo goed.. Hij kan er niet uitgestemd worden, stel dat de verraders hem zouden kiezen, maar de andere komen ook uiteindelijk te weten wie het schild heeft, maw zij kunnen hem dan al uitsluiten als verrader?

Op zich kan een verrader ook het schild hebben vermoed ik. Heb enkel geen idee of ze ook verraders kunnen aanduiden.

Sowieso zullen ze trachten iemand te kiezen uit een team dat geen kans had op het schild. Tot zolang dat mogelijk blijft wellicht.
 
Ik veronderstel iemand uit hun eigen wagon, dan denken die dat er zeker geen verrader in die wagon zat.
Omdat die het 'pact' zou respecteren, dus moet het wel iemand van een andere wagon zijn.
 
Op zich kan een verrader ook het schild hebben vermoed ik. Heb enkel geen idee of ze ook verraders kunnen aanduiden.

Sowieso zullen ze trachten iemand te kiezen uit een team dat geen kans had op het schild. Tot zolang dat mogelijk blijft wellicht.
Een verrader zal zeker ook het schild kunnen hebben, en tuurlijk zou dat kunnen dat verraders dan verraders aan gaan duiden, om de anderen op het verkeerde been te zetten.
 
Vond het wel nog goed, beetje langdradig maar dat is typisch in zo'n 1e omdat alles uitgelegd moet worden en elke BV een momentje moet krijgen.

Ik hoop wel dat de verraders nu ook de opdracht krijgen om de opdrachten te gaan saboteren, want anders is er maar weinig aan natuurlijk.
 
Begrijp niet goed hoe ze ooit kunnen weten wie de verraders zijn? Stoor me er wel enorm aan dat er iedere minuut iemand moet commentaar of uitleg geven over wat je net gezien hebt, het gaat echt geen beetje vooruit zo.
 
Begrijp niet goed hoe ze ooit kunnen weten wie de verraders zijn? Stoor me er wel enorm aan dat er iedere minuut iemand moet commentaar of uitleg geven over wat je net gezien hebt, het gaat echt geen beetje vooruit zo.
Zoals bij het spelletje weerwolven he
 
Terug
Bovenaan