Threads rond aankoopadvies in passend subforum plaatsen

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Over het algemeen kan ik me wel vinden in de indeling. Maar Aankoopadvies staat echt niet op z’n plaats in Buy & Sell. Dat hoort gewoon onder Elektronica.

Ik zou het logischer vinden moesten threads ivm aankoopadvies voor hardware gewoon in het hardware forum staan. Nu moet ik op 2 plaatsen gaan kijken.
Overigens gaan heel veel hardwarethreads wel vol staan met aankoopadvies (logisch dat wanneer je een GPU wil kopen, je rondkijkt in GPU gerelateerde threads), het heeft weinig zin om de split te maken.

Buy and sell is puur voor tweedehands spullen te kopen en te verkopen, niet voor aankoopadvies als je een nieuwe TV/wasmachine/... wilt kopen bijvoorbeeld.
Jullie en allicht ook anderen zullen misschien hebben opgemerkt dat het aankoopadviesforum is leeggehaald. Het leek ons naar aanleiding van jullie feedback inderdaad ook logisch om threads rond aankoopadvies in een gepast forum onder te brengen in plaats van het onder buy&sell te scharen. We hebben daarom alle threads uit het voormalige aankoopadviesforum naar een gepast subforum verplaatst. In de meeste gevallen zijn de threads in een van de subfora onder elektronica ondergebracht, maar bv. een thread over een goeie grasmaaier kan ook onder het bouwen & wonen forum vallen, of een thread over autobanden in het mobiliteitsforum.

Voortaan mogen jullie dus threads rond aankoopadvies in een gepast forum naar keuze posten.

Bedankt!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan