Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peter Bosz is blijkbaar de andere kandidaat.
Tgoh, mag nog altijd terug naar Ajax komen, maar als bondscoach zie ik het er niet in eerlijk gezegd.Zou heeeel cool zijn!
Waarom niet?Tgoh, mag nog altijd terug naar Ajax komen, maar als bondscoach zie ik het er niet in eerlijk gezegd.
Hij heeft sowieso wel tijd nodig om zijn spelstijl erin te krijgen, maar het is vooral heel aanvallend. Top he, als ge de spelers ervoor hebt en een heel seizoen de tijd, maar ben bang dat het wat te naïef is voor Interlandvoetbal.Waarom niet?
Hoe bedoel je?Wie van de 2 het ook wordt, ik vind het toch weer lekker exciting.
Alleen weet ik niet of die Duitser al ooit van beschikbaarheid gehoord heeft
Hij heeft sowieso wel tijd nodig om zijn spelstijl erin te krijgen, maar het is vooral heel aanvallend. Top he, als ge de spelers ervoor hebt en een heel seizoen de tijd, maar ben bang dat het wat te naïef is voor Interlandvoetbal.

De Duitsers zijn al genoeg naar ons gekomen, het mag ook eens omgekeerd zijn.De kandidaat komt niet naar ons, wij gaan naar de kandidaat.
![]()
Niets staat komst nieuwe bondscoach nog in de weg: Leipzig geeft Tedesco vrij (en spaart 1 miljoen uit)
Het laatste struikelblok is weg. RB Leipzig geeft Domenico Tedesco vrij. De Belgische voetbalbond moet geen verbrekingsvergoeding betalen voor zijn nieuwe bondscoach.www.hln.be
Tot of tot en met?Classic de bond, want direct contract tot WK2026

ErgerTot of tot en met?![]()
Er ligt een contract tot na het WK 2026 voor hem klaar.