De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Hij heeft sowieso wel tijd nodig om zijn spelstijl erin te krijgen, maar het is vooral heel aanvallend. Top he, als ge de spelers ervoor hebt en een heel seizoen de tijd, maar ben bang dat het wat te naïef is voor Interlandvoetbal.
 
Hij heeft sowieso wel tijd nodig om zijn spelstijl erin te krijgen, maar het is vooral heel aanvallend. Top he, als ge de spelers ervoor hebt en een heel seizoen de tijd, maar ben bang dat het wat te naïef is voor Interlandvoetbal.

Ik kies lekker naïef alleszins boven Martinez. ;)

Maar idd, laat hem maar naar Ajax komen. Alleen gaat Vandersar zich dan wel eens mogen excuseren voor het afscheid van Bosz bij Ajax.
 
Kan niet slecht zijn. Een jeugdig(er) figuur dat wat meer met cijfertjes werkt, en deze keer alleen coach is, en niet én technisch directeur (waar Vercauteren wrs echt wel op z'n plaats zit) én coach zoals Roberto "good game" Martinez. Had liever een Belg gezien, maar bon, tis nu niet dat we hier zoveel trainerstalent hebben rondlopen. En dan nog liever een hond met een hoge hoed dan Vanhazebrouck.
Alleen een contract tot na 2026, ongeacht wat er gebeurd, dat is weer typisch de pajotters van de KBVB.
 
Ik ben benieuwd, wel inderdaad vreemd om al direct 2 tornooien te geven. Ze waren beter voor 1 tornooi met een optie tot een 2de gegaan.
 
Mja, dat contract tot en met het volgende WK vind ik nu wel logisch. Het zou classic onze bond zijn om hem nog voor de start van het EK te verlengen tot 2028.

Hopelijk iemand die schoon schip kan maken, die Lukaku, Courtois en De Bruyne nog 2 toernooien kan laten schitteren en verder vooral inzet op de toekomst.

Het is wel een zeer beu moment om te starten voor deze coach. Veel te lang aan Martinez vastgehouden met het fiasco in Qatar en slechte verhoudingen en veel frustraties in de spelersgroep tot gevolg. En tegelijkertijd loopt het dit seizoen ook op clubniveau en/of individueel bij veel van onze internationals heel erg stroef.
 
Laatst bewerkt:
Is dat diegene die onder andere kon beginnen aan zijn trainer carrière omdat die zo goed was in Football Manager? Of was dat iemand anders :unsure:
 
Terug
Bovenaan