De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Voor mij het voordeel van de twijfel...tot aan de eerste wedstrijd.

Als hij daar gewoon met Vertonghen, Witsel, Hazard,... afkomt weten we wellicht al genoeg.
 
Op basis van de huidige spelersvorm zou ik tegen Zweden graag deze namen zien. Lukaku op dit moment een vraagteken natuurlijk.

Courtois - De Cuyper, Theate, Faes, Castagne - De Bruyne, Onana, Heynen - Trossard, Lukaku, Saelemaekers
 
We zullen zien wat het wordt. Laaiend enthousiast ben ik zeker nog niet. Moet de kans krijgen om zich te bewijzen uiteraard, ik ga hem niet afbranden na 1 wedstrijd.

Heel benieuwd naar de eerste selectie.
 
Tedesco speelt ofwel 3-4-1-2 of 3-5-2 :unsure:
Tof, kunnen we weer prutsen met spelers uit positie opstellen :unsure:

3-4-1-2: Courtois - Theate, Alderweireld, Faes - De Cuyper/Carrasco, Onana, Heynen, Castagne/Saelemaekers - De Bruyne - Trossard, Lukaku

3-5-2: Courtois - Theate, Alderweireld, Faes - De Cuyper/Carrasco, De Bruyne, Onana, Heynen, Castagne/Saelemaekers - Trossard, Lukaku

Dan mag Toby toch nog meedoen.
 
Wel verrassend, denk dat niemand die naam in gedachten had na het WK.

Ach ja, voordeel vd twijfel inderdaad...

Ik denk niet dat die zo heel lang gaat blijven. Bij slechte prestaties is het na het EK misschien al gedaan, bij goede prestaties komt er wel een goeie club hem wegpikken.
 
Heel moeilijk om te voorspellen, maar zoals Filip Joos in 90minutes zei, eentje die doorselecteert. Alle ballast eruit.
 
Terug
Bovenaan