De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Een van die nieuwe Duitse wonderboys, zelfde school als Nagelsmann.
Bij RB Leipzig oa gezeten.

De Hannes Wolf van den Delhaize zeg maar.

Nee serieus lijkt me wel een interessante piste, zo iemand.
 
Löw zou blijkbaar laten weten hebben niet gesolliciteerd te hebben. Ook Villas-Boas en Pochettino zouden bedankt hebben.

Zo zie je maar, 'top'-coaches zitten helemaal niet te wachten op de Duivels. Daar moeten we niet op hopen.

Het zal idd hopen zijn op een aanstormend talent dat nog naam moet maken...
 
Löw zou blijkbaar laten weten hebben niet gesolliciteerd te hebben. Ook Villas-Boas en Pochettino zouden bedankt hebben.

Zo zie je maar, 'top'-coaches zitten helemaal niet te wachten op de Duivels. Daar moeten we niet op hopen.

Het zal idd hopen zijn op een aanstormend talent dat nog naam moet maken...
Denk niet dat een aanstormend talent zit te wachten op de rode duivels maar zich eerder zal willen bewijzen bij club voetbal om daar op te klimmen.
 
Een van die nieuwe Duitse wonderboys, zelfde school als Nagelsmann.
Bij RB Leipzig oa gezeten.

De Hannes Wolf van den Delhaize zeg maar.

Nee serieus lijkt me wel een interessante piste, zo iemand.
Is een data coach intressant voor een nationale ploeg denk je?

Dat is toch anders dan dagelijks met die mannen werken
 
Is een data coach intressant voor een nationale ploeg denk je?

Dat is toch anders dan dagelijks met die mannen werken
Een datacoach of laptoptrainer vaak toch ook maar een ander woord voor trainers die hun onderbuikgevoel een beetje onderbouwen en vooral voor de fysieke beslissingen iets vaker gebruik maken van echte waardes.

Voor de rest is dat gewoon een trainer die het al vrij jong vrij goed deed. Aanvallend energiek voetbal ook.
 
Een datacoach of laptoptrainer vaak toch ook maar een ander woord voor trainers die hun onderbuikgevoel een beetje onderbouwen en vooral voor de fysieke beslissingen iets vaker gebruik maken van echte waardes.

Voor de rest is dat gewoon een trainer die het al vrij jong vrij goed deed. Aanvallend energiek voetbal ook.
Goh ja.
Stel dat een Witsel als beste uit de fysieke testen komt of fysieke data heeft.

Op basis van de cijfers moet zo iemand spelen, op basis van zijn spel dan niet natuurlijk.
 
Daar is onze serial winner!
Voldoet volledig aan de vacature!

Mja, echt heel wild word ik er niet van op papier. Maar goed, voordeel van de twijfel natuurlijk.
 
Ik denk dat een datatrainer dat als een soort basis neemt maar uiteindelijk ook nog wel naar het daadwerkelijke spelletje kijkt.

Maar goed, ik ben er niet meteen van overtuigd. Geen enkele titel gepakt, gewild door niemand. Maar de hype die wordt opgewekt doet me vermoeden dat het al een done deal is.

Laten we hopen dat het een voltreffer is.
 
Laatst bewerkt:
Laptop coach wordt ook al te snel als negatief beschouwd. Die zullen heus niet alles via data beslissen.

Ik ken hem niet, dus ik ga me niet uitspreken of hij al dan niet de juiste man is voor de job. Indien hij het wordt, zullen we het zien. Ik geloof sowieso niet dat we de echte top gaan kunnen strikken, dus het is een beetje hopen dat het een match is tussen trainer en ploeg.
 
Is het niet zo iemand dat we nodig hebben? Een praktisch nobele onbekende waar niemand al zijn vooroordelen over klaar heeft?
 
Hmm, maar zijn parcours is toch ook niet geweldig.
- 2de met Schalke, jaar nadien in vrije val en ontslagen
- beker en 4de met RB Leizpig, jaar erop ontslagen

Geen idee wat de oorzaak was dat het het jaar nadien faliekant afliep natuurlijk. Op dat vlak is het misschien interessanter om een nationaal team te coachen. Je moet je immers niet bezighouden met een aankoop en verkoop van spelers. Dat is al een zorg minder.
 
Blijkbaar nog 2 namen over voor bondscoach. Het zal wel Tedesco worden, maar vraag me stiekem af wie de andere naam is.
 
Terug
Bovenaan