Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt me niks. Is het iets?Aha, Tedesco serieuze kandidaat volgens hln.
Denk niet dat een aanstormend talent zit te wachten op de rode duivels maar zich eerder zal willen bewijzen bij club voetbal om daar op te klimmen.Löw zou blijkbaar laten weten hebben niet gesolliciteerd te hebben. Ook Villas-Boas en Pochettino zouden bedankt hebben.
Zo zie je maar, 'top'-coaches zitten helemaal niet te wachten op de Duivels. Daar moeten we niet op hopen.
Het zal idd hopen zijn op een aanstormend talent dat nog naam moet maken...
Is een data coach intressant voor een nationale ploeg denk je?Een van die nieuwe Duitse wonderboys, zelfde school als Nagelsmann.
Bij RB Leipzig oa gezeten.
De Hannes Wolf van den Delhaize zeg maar.
Nee serieus lijkt me wel een interessante piste, zo iemand.
Een datacoach of laptoptrainer vaak toch ook maar een ander woord voor trainers die hun onderbuikgevoel een beetje onderbouwen en vooral voor de fysieke beslissingen iets vaker gebruik maken van echte waardes.Is een data coach intressant voor een nationale ploeg denk je?
Dat is toch anders dan dagelijks met die mannen werken
Goh ja.Een datacoach of laptoptrainer vaak toch ook maar een ander woord voor trainers die hun onderbuikgevoel een beetje onderbouwen en vooral voor de fysieke beslissingen iets vaker gebruik maken van echte waardes.
Voor de rest is dat gewoon een trainer die het al vrij jong vrij goed deed. Aanvallend energiek voetbal ook.
Bestaat dat, iemand waar niemand vooroordelen over heeft?Is het niet zo iemand dat we nodig hebben? Een praktisch nobele onbekende waar niemand al zijn vooroordelen over klaar heeft?

Ik hoop Guardiola maar ik vrees Jacky Mathijssen.Blijkbaar nog 2 namen over voor bondscoach. Het zal wel Tedesco worden, maar vraag me stiekem af wie de andere naam is.