Ex-Rode Duivel, succes als speler, succes als coach bij verschillende ploegen, redelijk mooi netwerk en een realistische visie. Dat kan op zich véél slechter toch?Ze gaan dus echt dieje Vercauteren TD maken.
Man man man.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ex-Rode Duivel, succes als speler, succes als coach bij verschillende ploegen, redelijk mooi netwerk en een realistische visie. Dat kan op zich véél slechter toch?Ze gaan dus echt dieje Vercauteren TD maken.
Man man man.
Maar hij is TD he, hij bepaalt niet het voetbal zelf of de opstellingen. Vanuit dat opzicht is een realistische kijk niet slecht. In de zin van : resultaten moeten worden behaald. En zeg van Vercauteren wat je wilt, als coach haalde hij wel de resultaten binnen indien de kern het toeliet. Dat is al veel meer dan meeste coaches kunnen zeggen. Met zo iemand kwam je alvast niet aan de aftrap zonder middenveld.Een realistische visie = ubersaai lelijk voetbal. Ook bij Antwerp waren ze er maar wat graag vanaf.
Succes als speler, nou ja zo zijn er veel.
Een redelijk mooi netwerk, ja? Die man lijkt mij eigenlijk helemaal geen netwerker (meer van het type "laat mij met rust") en heeft buiten Rusland nu niet echt veel gedaan internationaal.
Maar goed we zullen zien. Ook als coach helemaal niet de man van de jeugd of zo. 't Moet allemaal direct renderen. Liever als TD dan als bondscoach want dat zou ik vreselijk vinden. Maar nu vrees ik dus echt voor MPH.
Heeft toch ook een pak rare tactische beslissingen genomen en de laatste toernooien ondergepresteerdFernando Santos bondscoach van Polen.
Godverdomme Bart, kans gemist met uw getaffel.
Heeft toch ook een pak rare tactische beslissingen genomen en de laatste toernooien ondergepresteerd
En blijkbaar dus wel haalbaar want wat is dat hele Polen nu weer.

Niets bereikt, promotie met Cercle in 2018 tegen Beerschot? Dat herinner je je toch welMooi netwerk? Kerel zit toch al bijna 10 jaar in Rusland, m.u.v. 2 seizoenen Belgie (waarin hij niets bereikt heeft)
.Niets bereikt, promotie met Cercle in 2018 tegen Beerschot? Dat herinner je je toch wel.