De dag van vandaag

Pieterjan94

Well-known member
Nieuwe quiz op één met Bart Cannaerts.

Was niet goed. Quizvragen ridicuul eenvoudig en het is een extra poging om Fien Germeyns aan ons op te dringen.

Ik raad aan om te zappen wanneer je dit ziet.

Zo, hier mag een slotje op
 
Heeft mij nog altijd niet overtuigd ons Fien, en dat zal met deze quiz precies ook niet snel gebeuren. Er zijn zo veel talentvolle twintigers, maar dan moeten ze weer de typische Studio Brussel-huppelige Chiroleidster aan ons opdringen. :headshake:
 
Laatst bewerkt:
Er wordt precies een lachband gemonteerd, telkens als die Fien iets zegt… terwijl we dat (zelfde) publiek niet zo hartelijk horen lachen in het studiogedeelte… 🙄
 
Zet er goede gasten in en het wordt toch wel interessant….
 
Bwa ja, wij kijken elke dag, enkel omdat er geen hol op tv is en de ene dag is al beter dan de andere, puur door de gasten.

En ik vind Fien wel grappig btw, zowel op radio als op tv.
 
Heeft mij nog altijd niet overtuigd ons Fien, en dat zal met deze quiz precies ook niet snel gebeuren. Er zijn zo veel talentvolle twintigers, maar dan moeten ze weer de typische Studio Brussel-huppelige Chiroleidster aan ons opdringen. :headshake:
Nieuwe quiz op één met Bart Cannaerts.

Was niet goed. Quizvragen ridicuul eenvoudig en het is een extra poging om Fien Germeyns aan ons op te dringen.

Ik raad aan om te zappen wanneer je dit ziet.

Zo, hier mag een slotje op

Die Fien mag deze zomer zelfs Switch overnemen van Adriaan, blijkbaar… 🙄
 
  • Unsure
Waarderingen: 515
Bij Eén weten ze toch al lang niet meer wat ze doen precies. Gaat van hot naar her, die zender...
 
Je vraagt je soms af wat er achter zit dat bepaalde figuren zoveel kansen krijgen?
Ergens een lange arm…?
 
Bij Eén weten ze toch al lang niet meer wat ze doen precies. Gaat van hot naar her, die zender...

Je vraagt je soms af wat er achter zit dat bepaalde figuren zoveel kansen krijgen?
Ergens een lange arm…?

Hoeveel heeft de VRT er uberhaupt over te zeggen? Is uiteindelijk een programma dat Panenka maakt, dus ik zou denken dat zij de host kiezen, aangezien zij ze ook betalen? :thinking:
 
Bart Cannaerts werkt ook voor Panenka idd. Switch wordt ook gemaakt door Panenka en is bedacht door Cannaerts dacht ik. Dus lijkt me nu ook niet heel vreemd dat zij dat nu ook nog gaat presenteren.

Ik kijk er enkel naar als er niks anders op is.
 
Adriaan Van den Hoof (49) mag volgende zomer niet langer de quiz ‘Switch’ presenteren. Niet alleen omdat de VRT kiest voor jongere en meer diverse presentatoren, maar ook omdat verschillende vrouwen hem beschuldigen van grensoverschrijdend gedrag. Dat deden ze zowel bij de vertrouwenspersoon van de openbare omroep als bij journalist Sven van der Meulen van onderzoekscollectief Vrije Vogels, die samen met Het Laatste Nieuws op onderzoek ging.

Ha bon… 😞🙄
 
  • Haha
Waarderingen: math
Hoeveel heeft de VRT er uberhaupt over te zeggen? Is uiteindelijk een programma dat Panenka maakt, dus ik zou denken dat zij de host kiezen, aangezien zij ze ook betalen? :thinking:
Dat kadert binnen het diversiteitsbeleid van de VRT:
En er liggen nog doelen vast: tegen 2025 moet de helft van de VRT-gezichten vrouwelijk zijn, en bijna tien procent een migratieachtergrond hebben.
 
VRT gezichten zijn mensen die in dienst zijn bij de VRT lijkt me. Een externe productie telt niet mee anders moet je sommige producties wel mee tellen en andere niet, lijkt mij niet haalbaar
Volgens mij gaat dit echt wel over elk gezicht dat op de VRT komt, ook die van externe productiehuizen. Me dunkt dat de VRT echt wel eisen op tafel kan leggen als ze langlopende contracten hebben.
 
Volgens mij gaat dit echt wel over elk gezicht dat op de VRT komt, ook die van externe productiehuizen. Me dunkt dat de VRT echt wel eisen op tafel kan leggen als ze langlopende contracten hebben.

Heathrow, my brilliant friend, white house farm, inside torango zoo,...

Allemaal VRT gezichten dus? Soit, is erg off topic...
 
Terug
Bovenaan