De dag van vandaag

Volgens mij gaat dit echt wel over elk gezicht dat op de VRT komt, ook die van externe productiehuizen. Me dunkt dat de VRT echt wel eisen op tafel kan leggen als ze langlopende contracten hebben.
Ik geloof dat er inderdaad ook met externe productiehuizen onderhandeld wordt over exclusiviteit van de gezichten…
Koeken Troef van Bart De Pauw was lang exclusief VRT, inclusief de gezichten…

Als zo’n “consultant” (want dat zijn ze dan) grensoverschrijdend gedrag pleegt kan de interne ombudsdienst worden aangesproken door de internen (hebben we geleerd).

Geen idee of een externe consultant ook de interne ombudsdienst van de VRT zou kunnen aanspreken als hij op de VRT werkvloer slachtoffer wordt van grensoverschrijdend gedrag…
Ik neem aan van wel dus?
 
Die Fien mag deze zomer zelfs Switch overnemen van Adriaan, blijkbaar… 🙄

Ik vreesde het ergste toen ik het nieuws destijds hoorde, maar ik moet zeggen dat ze het best wel goed doet als presentatrice van Switch en de switch tussen beiden me nog niet gestoord heeft.
 
Ik vreesde het ergste toen ik het nieuws destijds hoorde, maar ik moet zeggen dat ze het best wel goed doet als presentatrice van Switch en de switch tussen beiden me nog niet gestoord heeft.

Het is iig niet zo overdreven happy happy happy …
 
Terug
Bovenaan