Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dat is het op zich ook he... MVG staat daar al voor zijn 5e keer? Barst van het zelfvertrouwen na wat die allemaal al weer gewonnen heeft dit jaar.
Waarschijnlijk wel, maar misschien ook een stuk persoonlijkheid.
Zet Benito Raman daar en die denkt zo niet na (want geen hersenen) en zal misschien minder choken.

Ja da viel mij zwaar op gisteren dat hij zichzelf véél te veel druk oplegt... Komt wel goed ze, is nu paar jaar top bezig, MVG is al meer dan 10 jaar dominant.

Ik kijk vooral uit naar Josh Rock. De enige die MVG wat pletsen kan uitdelen komende jaren :-)

Gisteren toch wel een mooi voorbeeld waarom ik niet echt fan ben van Dimi. Ik gun die jongen absoluut een wereldtitel, maar dan toch enkel en alleen omdat hij een Belg is. Persoonlijk vind ik het gewoon moeilijk om naar een match van hem te kijken. Dat overdreven wachten aan dat tafeltje bij momenten en vooral de manier hoe hij daar constant staat. Totaal geen emotie, alsof hij op een begrafenis aanwezig is of zo.
Ik zou veel meer sympathie voor hem hebben als die gewoon het tempo erin houdt en bij momenten eens luidkeels begint te brullen na een goeie score/finish. Nee, als dat geen Belg was dan zou dat echt een van mijn minst favoriete spelers zijn op het circuit.

Ja die 0-6 was serieus overdreven, maar tegen MVG moet je al je kansen grijpen. Hij heeft MVG in zijn spel laten komen en dan is hij echt niet meer te stoppen. Door niemand niet. Ook niet door een goeie Wright, Smith of Price. Dan krijg je gewoon echt zwaar op je kloten.

Want we moeten eerlijk zijn. De beste Van Gerwen, is gewoon de beste darter van deze generatie, dan wint hij van iedereen.
Goh, dat weet ik toch niet hoor. Als Price echt zo'n begenadigde Price-dag heeft zie ik die wel kans maken hoor.

Ook niet vergeten dat MVG gisteren geen moment in de problemen is gekomen, dat gooit sowieso al wel makkelijker dan als je een gelijkopgaande partij hebt. Gisteren kon hij gewoon vrijuit gooien en kon die zich eventuele fouten gewoon permitteren.

Ik vond het ook grappig dat de commentatoren gisteren na één of twee legs al tot de conclusie kwamen dat het geen wedstrijd ging worden zoals tegen Dobey :laugh: Kwam dat even bedrogen uit.

Ge vraagt u bij Dimi soms wel af waarom die darts heeft gekozen.
Het zit in de familie, of wat dacht je? :tongue:

Dit is zijn vader.

En dit is een broer van Dimi

En een andere broer speelt op de development tour van de PDF

Laatst bewerkt:
Den dimi is ne speciale kerel. Psychologisch een behoorlijk uniek examplaar. Zijn interviews zijn soms echt weird. Wat hij zegt lijkt soms niet overeen te komen met wat zijn gezichstexpressie uitdrukt. Hij probeert alles vanuit een ultra positieve energie te bekijken zogezegd. Maar die positieve energie lijkt soms wat fake, zeker als hij begint tijd te rekken voor zijn “medidatie” en dat blijven wachten door MVG die een teen in de exclusion zone staat of vals beschuldigen van “stampen” (volgens mvg) dat getuigt niet van positieve energie die volledig van zichzelf uit gaat, maar eerder grote kwetsbaarheid.

Maar toch is hij mentaal enorm sterk dat getuigen zijn wedstrijden. Nu tegen een 108 gemiddeld valt sowieso weinig te doen natuurlijk, toch had hij wel beter gekund maar bezweken onder de druk. Tegen MVG een mental game spelen is niet iets waar je op zou moeten focussen dat lukt nooit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan