quo_vadis
Well-known member
Tegen een mindere tegenstander trek je dit recht. Tegen deze VGW ga je er dan genadeloos aan.Gewoon ook twee sets laten liggen op cruciaal moment.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen een mindere tegenstander trek je dit recht. Tegen deze VGW ga je er dan genadeloos aan.Gewoon ook twee sets laten liggen op cruciaal moment.
Speelt al heel het WK op dit niveau. Sinds zijn overstap naar Target nog niet de vorm gevonden van het voorjaar, waar hij o.a. twee Masters titels haalde ..Is idd wel zot dat die zo weinig triples gooit, op dit niveau kan dat echt niet. Lijkt me zoals hierboven reeds gezegd vooral mentaal te zwak
Same, allebei niet.Ik kan die Mathias zijne commentaar ook ni echt aanhoren ze, spijtig dat ze op bbc ni uitzenden...
met 96avg zo afgeslacht worden 
Nee da nu ni, graag wel de commentaar en de visie van een echte (ex)speler, die beter kan rekenen als het halve pack bijeenSame, allebei niet.
Clarys zegt imo elke keer hetzelfde. Alsof ze bij voetbal elke match zouden uitleggen wat een corner en buitenspel is.Nee da nu ni, graag wel de commentaar en de visie van een echte (ex)speler, die beter kan rekenen als het halve pack bijeen
Heeft er toch 11 van de 15 gemist dus toch wel redelijk wat lage score gehaaldDat average is toch ook vertekend beeld, niet?
Als je amper aan checkouts komt is "niet moeilijk" om een hoge average te behouden Dimi zijnde, want je krijgt de kans niet om lage scores te "moeten" gooien.
Is toch goed, blijft een redelijk nieuwe sport voor velen, en op die manier moeten mijn ogen niet afdwalen naar het scoreboard, maar kan ik live volgen sort of speak...Clarys zegt imo elke keer hetzelfde. Alsof ze bij voetbal elke match zouden uitleggen wat een corner en buitenspel is.
Benieuwd naar de finale morgen. Twee snelle, high scoring spelers. Kan vuurwerk geven
Mja, de hype is al langer dan 2 jaar bezig en zo’n moeilijke sport om te snappen is het imo ook niet.Is toch goed, blijft een redelijk nieuwe sport voor velen, en op die manier moeten mijn ogen niet afdwalen naar het scoreboard, maar kan ik live volgen sort of speak...

Soms een beetje mss, maar prefereer hem als liefste eigenlijk, ik stoor mij daar dus niet aan...Mja, de hype is al langer dan 2 jaar bezig en zo’n moeilijke sport om te snappen is het imo ook niet.
Maar bon, als veel volk er iets aan heeft dat hij nog vaak de regels moet uitleggen. So be it![]()
Mathias praat zo heel gemaakt en geeft mij soms het gevoel dat hij alles uit een Darts for Dummies boekje aan het aflezen is. Rudy kent er geen hol van en komt soms nogal lomp over. Onlangs ging zijn gsm twee keer af tijdens een uitzendingDe commentatoren, Jan, Rudy en Mathias waren zelfs leken van de sport die er in gesmeten zijn. Erik daarentegen een veteraan die volgens mij het Belgische darten wel nog volgde maar het PDC gebeuren niet zo lijkt me. Dus Kim vind ik toch de beste bijdrage leveren maar door Mathias komt hij nu ook soms irritant over ...