Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me ook logisch. Het verschil tussen de top dartsers en alles juist eronder is eigenlijk wel vrij groot. Zie je in elk tornooi steeds opnieuw.- Voor het overige zijn het wel gewoon de verwachte namen.
Elke Clijsters hé, niet KimBeetje off-topic. Maar vond de knuffel al wat innig van Clijsters naar Mike de Decker toe. Die zijn dus een koppel geworden![]()

Kim had meermaals de kans om op 1-1 in sets te komen. Als je die kansen niet afmaakt, en het staat dan 2-0 tegen iemand als den Dimi dan ben je gezien. Als je dan nog onnozel begint te doen in set 4 en daar blindelings nog die laatste pijl in tripple 20 probeert te krijgen (en natuurlijk mis), dan wordt het dus een droge 4-0.
Kim stond precies te darten met de mentaliteit van: 'Het lukt niet vandaag en den Dimi is een vriend, dus ik gun het hem'
Terwijl den Dimi eerder dacht: 'Fuck gast, als ik dart ben je mijn vriend NIET, ik speel niet al te best, MAAR ik wil gewoon winnen. Amen.'
(Ik kan mis zijn, maar zo voelde deze partij aan bij mij)

Tja kijk eens wedstrijden van vroeger op Youtube toen Dimi nog jong was. Is altijd al wat ne speciale geweest. Ipv daar iets achter te zoeken of denken dat het aanstellerij is, accepteer gewoon eens dat hij zo is.Wil altijd interessant doen met zijn gedrag op het podium, ligt mij ook minder. Ene moment staat hij te dansen en 2 seconden later ziet hij lijkbleek en heeft hij een spook gezien. Dan naar zijn hoofd wijzen en wat met zijn armen onnozel staan doen naar zijn entourage.
Als Kim zijn niveau haalt heeft hij wel een kans om te winnen.
Dimi doet amper iets, totaal geen aanstellerij. Die heeft die signalen naar zijn entourage nodig om scherp te blijven in de wedstrijd. Ik vind het ook soms wat raar overkomen maar darts is voor iets een mentaal spelletje. Laat al die dartsers gewoon zijn zolang ze respect hebben voor de tegenstander. Er zijn er toch die veel die erger zijn. Zijn opkomst is toch om vrolijk van te worden en probeert zo altijd het publiek aan zijn kant te krijgen.Tja kijk eens wedstrijden van vroeger op Youtube toen Dimi nog jong was. Is altijd al wat ne speciale geweest. Ipv daar iets achter te zoeken of denken dat het aanstellerij is, accepteer gewoon eens dat hij zo is.
Bij zijn danskes zit ik altijd te glimlachen, maakt een mens blij (het publiek is er ook zot van), ook met dat opkomstnummer.
Dit is echt zijn ding en maakt hem wat uniek, net zoals Peter Wright met z'n zijwaarts rondhuppelen.
Verder dat mediteren of whatever hij doet om kalm te blijven, is helemaal mijn ding ook niet. Hij speelt soms wat te traag naar mijn zin ook, maar moet ik daarom gal spuwen of haat verspreiden? Nee, hij is gewoon zo, en ik aanvaard dat.
Of van die mannen die heel de match lopen te sakkeren.“Haat verspreiden”. Ik en sommige anderen hier zijn er gewoon geen fan van, niet meer of niet minder.Tja kijk eens wedstrijden van vroeger op Youtube toen Dimi nog jong was. Is altijd al wat ne speciale geweest. Ipv daar iets achter te zoeken of denken dat het aanstellerij is, accepteer gewoon eens dat hij zo is.
Bij zijn danskes zit ik altijd te glimlachen, maakt een mens blij (het publiek is er ook zot van), ook met dat opkomstnummer.
Dit is echt zijn ding en maakt hem wat uniek, net zoals Peter Wright met z'n zijwaarts rondhuppelen.
Verder dat mediteren of whatever hij doet om kalm te blijven, is helemaal mijn ding ook niet. Hij speelt soms wat te traag naar mijn zin ook, maar moet ik daarom gal spuwen of haat verspreiden? Nee, hij is gewoon zo, en ik aanvaard dat.
We moeten niet allemaal voor dezelfde spelers supporteren“Verkeerd”. Dat dansen ligt me gewoon minder.Wat doet Wright dan ook al verkeerd?