Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo win je dus van Cullen zonder een heel hoog gemiddelde te halen. Je gooit gewoon AL je 7 dubbels er in en je mist er geen enkele. :tongue:

En dan in de finale tegen Price, hebben ze "mentaal" schrik van Van Gerwen of zo? Den Dimi gaf onlangs het slechte voorbeeld en Price volgt gewoon. Price had netjes alles onder controle tot 1-4, maar plots gooit hij geen deuk in een pakje boter meer.

Nogthans gooit van gerwen er toch wel met periodes serieus naast ze en dan soms die dubbels😓
Price speelt soms wel fenomenaal,ik denk dat die tegen het WK er wel weer zal staan
Kan er niet aan doen maar cullen zie ik ni graag smijten... die smijt precies zo van ik gooi maar een pijl naar het bord🤣 maar dat is natuurlijk niet zo 😊

James Wade doet zijn bijnaam alle eer aan. Eens 'The Machine' op dreef was, was er geen houden meer aan. 6-0 tegen Dimi, die wel in de eerste 2 legs veel kansen kreeg op de dubbels maar die niet kon raken.

Price 110avg en 66% op de doubles 🤓
Price dacht: Sherrock ik zal je laten zien hoe het moet.

Clayton wint het toernooi. Geen rankingpunten, maar toch weer wat geld bij op zijn rekening. :tongue:

James Wade doet zijn bijnaam alle eer aan. Eens 'The Machine' op dreef was, was er geen houden meer aan. 6-0 tegen Dimi, die wel in de eerste 2 legs veel kansen kreeg op de dubbels maar die niet kon raken.
Den Dimi 0/10 op zijn dubbels. Wade was goed, maar hij had, tegen elke andere topper verloren met zijn dagniveau. Hij had gewoon een erg slechte dag.

Laatst bewerkt:
And we did it again.
Alleen maar sinds ik deze pijlen heb,raar

5-DE5-E127-E204-4274-AFFD-3-FDBB23441-EE.jpg

Ze zitten dicht bij elkaar 😅. Goed bezig. Condors zijn misschien een optie als je teveel robin hoods hebt...
Dat zijn die volledigge shaft+flight in plastiek zeker?
Feit is deze originele van red dragon hebben achteraan op de shaft een soort metaal/aluminium gedeelte.
Heb er eens gewone volledigge plastic shafts van bull op gehad om te experimenteren maar de ballans is dan precies uit de pijlen.
Ga gewoon dezelfde reserve shafts en flights kopen denk ik

Dat zijn die volledigge shaft+flight in plastiek zeker?
Feit is deze originele van red dragon hebben achteraan op de shaft een soort metaal/aluminium gedeelte.
Heb er eens gewone volledigge plastic shafts van bull op gehad om te experimenteren maar de ballans is dan precies uit de pijlen.
Ga gewoon dezelfde reserve shafts en flights kopen denk ik
Inderdaad, alles in 1 stuk. Ik heb condors geprobeerd maar ben ook weer overgeschakeld naar gewone shafts+flights. Ik had met die condors geen robin hoods meer of flights die eruit vielen, maar wel veel meer bouncers omdat die condors niets meegeven. Als ze elkaar raken schuiven ze moeilijker langs elkaar. Voor en nadelen...Af en toe een andere shaft of flight steken is nu zo geen ramp ook.

maar wel veel meer bouncers omdat die condors niets meegeven. Als ze elkaar raken schuiven ze moeilijker langs elkaar. Voor en nadelen...

Met Cuesoul Rost heb je dat niet(of toch heel zelden).
Zelfde systeem als de condors, maar het materiaal is iets zachter.
Ook iets goedkoper dan de condors, ondanks dat ze het laatste jaar verdubbeld zijn in prijs.

Zijn op een dik jaar tijd van 6euro/set naar 12 gegaan.

In darts kan het snel omdraaien. Den Dimi speelde vandaag, in het begin niet echt goed, Whitlock start als een wervelwind, en die laatste kreeg meerdere kansen op 2-4 en 4-5 maar hij benutte die kansen telkens niet. Zo werd het 3-3 en 5-4. (en daarna 6-4)

Whitlock heeft zichzelf toch de das omgedaan in een al bij al, vrij degelijke partij.

Laatst bewerkt:
Sherrock nu ook al verloren van één of andere onbekende snuiter. Dat verhaaltje begint toch lachwekkend te worden.
Als Smith niet beter speelt dan zie ik hem morgen ook nog wel verliezen tegen deze nobele onbekende.
Maar hij is gewoon de laatste tijd niet in vorm. Bij Sherrock is het gemiddeld niveau gewoon niet goed.
Niet in vorm vs gewoon te slecht voor het huidige topniveau is nog iets helemaal anders.

De finale heb ik juist gezien.
Price was weer goed.
Tegen wie is dimi er na cullen uitgegaaan?
Price
Als Smith niet beter speelt dan zie ik hem morgen ook nog wel verliezen tegen deze nobele onbekende.
Maar hij is gewoon de laatste tijd niet in vorm. Bij Sherrock is het gemiddeld niveau gewoon niet goed.
Niet in vorm vs gewoon te slecht voor het huidige topniveau is nog iets helemaal anders.
Die man gooit maar in de 70 gemiddeld he, elke topdarter verliest daar niet van ook al hebben die een slechte dag.

De finale heb ik juist gezien.
Price was weer goed.
Tegen wie is dimi er na cullen uitgegaan?
Price. :)

Den Dimi was vrij degelijk dit toernooi, maar Price was een klasse apart.

Vermits Van Gerwen een ronde eerder uit dit toernooi uitgekegeld werd, denk ik dat den Dimi na deze reeks toernooien van de World Series Darts op 1 geëindigd is? (Update: Even gegoogled, dat klopt inderdaad). 2x winst, 2x kwartfinale en nu de HF. Alles behalve slecht hoor. En dat terwijl hij eerste reserve was en alleen mocht deelnemen omdat goeie vriend Wright moest afzeggen

Dus ik denk dat hij Wright nog een biertje te goed heeft! :tongue:

Nu de World Series Finale. (Van 16 tot 18 september)

Laatst bewerkt:
Price

Die man gooit maar in de 70 gemiddeld he, elke topdarter verliest daar niet van ook al hebben die een slechte dag.
Onlangs gooide De Sousa amper een gemiddelde van rond de 70-80 en +-10% op de dubbels. Dus never say never.
Al had hij toen wel (weer) last van zijn schouder en was het een match zonder echt veel belang (dan doe je minder je best).

Nu goed, Smith had een redelijke dag vandaag (in tegenstelling tot gisteren) en gooide bijna 100 gemiddeld en +40% op de dubbels tijdens die match, dus die man had vandaag geen schijn van een kans ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan