Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wright momenteel zwak.Pijnlijke 5-0 om de oren.
Dimi heel secuur.Zal dit toch moeten blijven doen.
Ik zie Price terug op 1 komen.
Over Price gesproken,vind die ook niet helemaal top,maar op beslissende momenten staat hij er.
Wright momenteel zwak.Pijnlijke 5-0 om de oren.
Dimi heel secuur.Zal dit toch moeten blijven doen.
Ik zie Price terug op 1 komen.
Over Price gesproken,vind die ook niet helemaal top,maar op beslissende momenten staat hij er.
Het ging goed op en neer. Wright nam snel de leiding, den Dimi nam over, Wright die zich dan terug knokte op ervaring en door een dipje van den Dimi (maar dat is in zo'n lange match ergens wel normaal), en den Dimi had finaal nog het laatste woord.
Eigenlijk gewoon een goeie match, met afwisselende kansen.
Wat ene thriller.
Nog bijna alles uit handen laten glippen.
Je moet het Wright toch ook maar nageven hoor,steeds switchen van pijlen en nog op hoog niveau acteren.
Wright verliest hier volgens mij zijn nummer 1 positie.
Alhoewel Price ook nog altijd voorbij José moet.
Sta er maar aan zeg ik dan, verleden weekend zelf eens een pijltje gegooid, is net zoals bij de snooker dikke respect voor die pros...
Ge wordt al rap veel gewoon als ge naar zulke toppers kijkt... Ik bedoelde met semi gepruts dat ze toch wat kansjes niet hebben genomen in het midden van zo een lange match