Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook gelezen, spot on, je bent wat pijltjes aan het gooien, laat anderen uw eigen bewierroken ipv jezelf, klinkt cru, maar het is maar een spelletje.

Weet niet waarom of hoe... maar als underdog mag ricky evans in de finale staan voor mij, kan hem wel smaken.

Wat was dat een spannende match tegen chizzy 😅
Die misrekening op het laatste heeft hem toch de das omgedaan

You rang M'Lord?

Ja was idd wel een kapitale fout, maar ik moet ni veel zeggen hoe snel dat je moet kunnen hoofdrekenen. Al geef ik Evans weinig voordeel om ver in het tornooi te geraken met zijn iets te snelle spel. Hij kan een goede follow up smijten, maar die eerste pijl is des te belangrijker als je WK wil worden. Elke pijl telt. Waarmee ik niet wil zeggen dat ie niet kan darten, verre van.

WTF

Rydz is echt wel in vorm van zijn leven denk ik.
Weet niet of het mogelijk is maar finale Rydz vs Joyce zou ik cool vinden.
Nu Wright tegen Humphries winnen en Joyce (denk ik tegen Littler) zou het nog leuker maken.
Of Pikachu zou ook tof zijn.

Ik dacht te zeggen: 0-4. Slecht gespeeld Dimi. Maar neen. Kudos.
Tegen deze Rydz had vandaag niemand gewonnen. Machtig gewoon.

Hij had nog een kans in die vierde set viel de tegenstander wat terug maar toen viel Dimitri helemaal stil geen triples meer.

Derde set was mogelijk kantelpunt geweest,als hij die nog had gewonnen was er terug wat hoop.
Maar je mag nooit niet opgeven,zie maar naar Doets tegen Bully Boy ook gevochten voor wat hij waard was, tegen Ratajski matchdarts overleefd en toch verder.
Ook Cullen tegen Price is zo'n voorbeeld;
En er was ook iemand die tegen Clayton een 3-0 achterstand omboog tot een deciding leg als ik me niet vergis.
Het kan altijd kantelen maar je moet de kansen grijpen die je krijgt.

Ik dacht te zeggen: 0-4. Slecht gespeeld Dimi. Maar neen. Kudos.
Tegen deze Rydz had vandaag niemand gewonnen. Machtig gewoon.
Rydz is sowieso wel een geweldige darter als hij z'n dag heeft.

Herinner me nog op een WK twee a drie jaar terug dat hij bijna Wright uitgeschakeld maar op 't einde last kreeg van de stress.

Was toen voor een plek in de halve finale als ik me niet vergis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan