Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chisnall eergisteren 0 op 12 op de dubbels dat zien we niet dikwijls :tongue:

Humphries was weer op een heel hoog niveau aan het acteren
Littler eruit tegen Gilding
De Decker vlotte winst. Hij moest niet eens goed spelen. Rock was echt nergens en op de juiste momenten toeslaan was voldoende.

Ik heb de game van Mike gisteren niet kunnen zien, maar ben wel serieus fan van Mike 2.0

Tegen Rock 6-1 gooien, ik vermoed dat hij in 'smooth operator' modus zat? Sebiet zijn match proberen te volgen

Helaas verloren tegen Noppert maar die had vandaag echt zijn topmatchke.

Noppert gooide bij de start van de match meteen losjes 124 en 116 uit (Meteen 2 breaks) en daardoor moest Mike asap achtervolgen en dan wordt het dus moeilijk. :tongue:

Ik vond het sowieso een sterk matchke van beiden maar de beste (de vorm van de dag) heeft wel gewonnen.

Hoop dat Germaine m pakt. Ben hier nu en verdient t wel. Ook hele toernooi goed gespeeld imo

Edit: lap, wint die Edhouse ook nog 😅

Laatst bewerkt:
Zowel Mike als Dimi gaan naar de laatste 16 op de Grand Slam of Darts.

Je kan zeggen wat je wil over die laatste (sympathiek is hij alles behalve) én op de minder belangrijke toernooien is het gene vette maar als het er echt op aan komt dan weet hij wel meestal zijn momenten uit te kiezen. En daardoor staat hij toch gewoon netjes voorlopig 3des op de jaarranglijst hoor nét achter Humphries en Van Gerwen. En Mike? Die staat netjes 4des :) Den Dimi is toch één van die weinige darters die al jaren chronisch in die top-16 staat (hij viel er bijna een paar keer uit maar dan had hij telkens een uitstekend toernooi).

Morgen wordt het vooral voor Mike zwaar. Dan is het tegen Littler. Tegen die laatste wint niemand als hij in zijn dagje is (ook den Dimi kreeg eerder deze week een pak op zijn broek). Maar wie weet? Hij is geen superman en hij is op een mindere dag niet onklopbaar :D

+ De pechvogel van de week: Wessel Nijman. Hij gooide gemiddelden van 106 - 105 en 107 en hij won NUL keer. :support:
(Niet goed genoeg op de dubbels maar om dan 0 keer te winnen moet je wel nog pech hebben hé)

Laatst bewerkt:
Hij had Littler toch effe bij zijn kerstballen, spijtig, had een kans op de bull, maar je moet echt alle kansen grijpen die je krijgt tegen hem.

Hij was wel wat gefrustreerd geraakt, en Mike die koel blijft, en wat een tards weeral in het publiek met da fluitje, Engelsen op hun best i Guess

En DVD als commentator, ik zag eerst niet wie het was, hij doet dat wel goed Dirk
Echt geslaagd, mag zeker terugkomen!

Mike vroeg al vlug in de match aan Kirk Bevins om iets aan het fluiten te doen. Maar Kirk heeft zelfs geen poging gedaan hiervoor.. Hij vroeg zich af waarom hij er dan wel is..

(VIAPLAY interview)

Doemme toch. Mike heeft echt zijn kansen niet gegrepen in een erg hoogstaande kwartfinale 1/8ste finale. Iets te veel dubbels gemist (achteraf bezien).
Volgens mij stoorde dat publiek wel beide darters bij het uitgooien?
(Littler die op het einde zelfs even sorry zegt tegen Mike. Beseft toch ook wel dat hij erg goed weg komt en wat geluk had)

Den Dimi? Hij had toch echt moeten winnen? Is gewoon (volledig) ingestort, op karakter dan er nog wel 9-9 van gemaakt maar dan gewoon het niet kunnen afmaken.

Laatst bewerkt:
Echt geslaagd, mag zeker terugkomen!

Mike vroeg al vlug in de match aan Kirk Bevins om iets aan het fluiten te doen. Maar Kirk heeft zelfs geen poging gedaan hiervoor.. Hij vroeg zich af waarom hij er dan wel is..

(VIAPLAY interview)
Ik zou als speler gwn van het podium afgaan. Gwn statement maken.

Littler-anderson had een mooie finale geweest, eenvoudige overwinning voor littler tegen Lukeman?
Geen offense naar Lukeman toe (je moet het nog altijd doen) maar het is toch ergens wel jammer dat de 3 sterksten van dit toernooi (De Decker, Anderson en Littler) in dezelfde tabelhelft zaten.

Lukeman heeft straks kansen maar alleen als Littler een none match heeft.

Little duidelijk de favoriet natuurlijk. Maar Lukeman speelt ook op een hoog niveau hoor, juist geen 100 gemiddeld in zo'n lange match had ik niet verwacht van hem.

Littler, 13 legs op een rij :crazy:
Allé, momenteel nog... :laugh:

Edit: 15 dus, op de 16e dan nog gebroken worden, haha, machtig :tongue:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan