Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjah op de vloer en zeker de laatste weken, was het nochtans echt slecht. Niet alleen verliezen in de eerste ronde maar gemiddeldes ook ruim onder de 90. En psycholoog, tjah als je hem zag na het verlies tegen Gilding, was één stuk verdriet.. Maar hij is een podium speler en weer het dan wel naar de finish te brengen, zeker tegen een Cullen die hoe dichter hij bij de finale raakt hoe meer hij afhaakt om het af te maken ..

Het Bullen, is eigenlijk gewoon smijten totdat er iemand de bullseye raakt. Die mag dan de match starten.

Tjah op de vloer en zeker de laatste weken, was het nochtans echt slecht. Niet alleen verliezen in de eerste ronde maar gemiddeldes ook ruim onder de 90. En psycholoog, tjah als je hem zag na het verlies tegen Gilding, was één stuk verdriet.. Maar hij is een podium speler en weer het dan wel naar de finish te brengen, zeker tegen een Cullen die hoe dichter hij bij de finale raakt hoe meer hij afhaakt om het af te maken ..

Het Bullen, is eigenlijk gewoon smijten totdat er iemand de bullseye raakt. Die mag dan de match starten.
HF WK + 1 vloertoernooi wél goed zijn en dat dan ook gewoon winnen + HF World Cup of Darts + (minstens) HF hier op dit toernooi = dat zijn gewoon heel wat meer ponden (en rankingpunten) dan wanneer je 20 vloertoernooien oerdegelijk bent hé. Of je hem nu graag ziet spelen of niet op de belangrijke afspraken stond hij er het laatste jaar meestal wel. Dat is ook een kunst hé ;)

Dat is zoals ne tennisspeler. Als een tennisspeler 3 HF's en 1x de finale haalt van de 4 grandslams maar voor de rest héél het seizoen slecht was en telkens er snel uit lag. Was het dan een slecht of een goed laatste jaar voor die speler? Ik vind dat dan gewoon een goed jaar waarbij je op de juiste momenten gepiekt hebt.

Je kan het niet eens zijn met mijn visie / mening (en velen zijn den Dimi niet graag bezig, zeker zijn interviews vind ik soms dramatisch) maar zo bekijk ik persoonlijk toch wel zijn laatste jaar. De media deelt mijn mening niet en zegt dan gewoon: Neen dat jaar trekt echt op niks. Fair enough :D

Laatst bewerkt:
Nee zeker niet, raapt een mooi palmares bijeen en is ver de beste darter ooit die we voorlopig gehad hebben in België. Zit volgens mij nog veel meer in, als er een kop op zit zoals een Van Gerwen. Mss kan hij die ommekeer doen zoals Humphries deed..

Dan zou je nog voordeel hebben als je eerst mag gooien. Dat moet dan met kop / let zijn.

Ivm de wedstrijd, opbouwend juichen als Dimi zijn openers mist… hoe marginaal kun je zijn? Dan ben je even margi als een voetbal hooligan imho. Ze mogen die gewoon de zaal uitgooien van mij. Triestige mensen.

Well done Mike. En morgen gaan er heel wat Belgen kijken denk ik 🥳🥳🥳

Hij is de sterkste (dit toernooi), en ergens goed dat ze binnen BE wat concurrentie hebben, en hopelijk elkaars niveau nog wat omhoog kunnen liften...
In die zin hoop ik dat Andy en Mario hun tourkaart kunnen behouden na 2 jaar zodat we met 5 Belgen in die top-64 staan
(En dat is mogelijk al gaan ze beiden dan een tandje moeten bijsteken eind dit seizoen en volgend seizoen)

Zal wel een top Mike nodig zijn morgen, want wat een niveau weer zeg :drool:
Mike is gemiddeld gezien de beste dit toernooi maar Luke gooide gisteren wel de beste wedstrijd van het toernooi. (naar mijn mening)
De beste Luke wint (voorlopig) natuurlijk (nog) altijd van de beste Mike maar opnieuw: De match moet nog gespeeld worden.
Den Dimi won ook eerder dit jaar tegen Luke toen die in de finale net dat tikkeltje minder was. Het blijven mensen.

Lex Paeshuyse - amper 13 jaar oud en al regelmatig match gemiddelden tegen of boven de 90 :oink: en gisteren al zijn eerste Major bij de Junioren gewonnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan