Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier 13 en 16% op checkouts :p

waren 2 fijn matchkes. Eerst gij die terug kwam waar k uiteindelijk won en dan 2e game ik die terug kom en t dan toch nog uit handen geef :p
Ik zie ook net dat ik 3 legs 60+ avg had. Da zou de standaard moeten worden e 😂

Als jullie mij willen toevoegen op Dartscounter “Stefan Kampers”

Laatst bewerkt:
nieuwe pijltjes 🎯🎯🎯

Dimi VDB Maestro

image0.jpg

Dat is nu ook maar erbarmelijke kwaliteit qua bedrukking. Ze zagen er beter uit op die foto van de vorige pagina.

Ligt da aan mij of is die barrel enorm lang ? Ik twijfel van condors te kopen, kom zot dat die flight altijd eraf springt.
Zelf met dat ijzertje eraan heb ik het nog vaak voor. Hoop dan wel dat ik de balans van de pijl niet te veel om zeep help dan.

Ligt da aan mij of is die barrel enorm lang ? Ik twijfel van condors te kopen, kom zot dat die flight altijd eraf springt.
Zelf met dat ijzertje eraan heb ik het nog vaak voor. Hoop dan wel dat ik de balans van de pijl niet te veel om zeep help dan.
48,60mm lang en 6.3mm dik. Lijken mss lang omdat ik er maar 18mm shafts heb opstaan.

dat is allemaal testen en proberen.

Zet uw dartbot maar is op -40 en probeer dan maar is 43 avg te halen :p bij betere tegenstand haalde toch iets makkelijker hogere avg, zeker tegen dartbot omdat die altijd snel uitcheckt eh

premier league: kan iemand kort de opzet toelichten? Deze week spelen ze dus elke avond onderling.
Hoe gaat het daarna verder? Ben een beginnende dartsfan dus ken deze competitievorm ng nt, wel blij dat er weer darts te zien is vanavond

Die De Sousa was wel fantastisch, zelfs Erik Clarys kon niet voorspellen wat die ging (proberen te) gooien om uit te spelen :laugh: .

Mooie matchen tot nu toe,3 draws.
Anderson 156 finishen om punt uit de brand te slepen.

Nu Dimi vs MvG.
Hopelijk ook leuke match.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan