Die stomme flights op dat pijltje steken lukt me niet goed. Heb er al 1 naar de kloten geholpen :headshake:

pruts die flights maar goed open tot dat die in bijna 90 graden hoeken staan. K spreid die ook altijd een paar keer per avond om ze wat meer in schone gelijke groottes te krijgen ^^
 
pruts die flights maar goed open tot dat die in bijna 90 graden hoeken staan. K spreid die ook altijd een paar keer per avond om ze wat meer in schone gelijke groottes te krijgen ^^
Heb ze er uiteindelijk ingekregen. Alleen floepen ze er soms terug uit :unsure:
 
Ik raap hier op een paar uur gooien ook wel een flight of 3 van de grond hoor. Kunt ge ni echt vermijden... zolang die klein ringetjes rond uw stems blijve zitten helpt het wat om ze erop te houden. Soms verlies ik die is na een bounce out en dan schieten die flights er vaker vanaf. Als ge het echt beu begint te worden om telkens flights op te rapen kunt ge een flight punch kopen om een soort van gat onderaan die flights te perforeren zodat een ringske door die flight kan zitten en ze er nooit meer afvallen
 
Ik raap hier op een paar uur gooien ook wel een flight of 3 van de grond hoor. Kunt ge ni echt vermijden... zolang die klein ringetjes rond uw stems blijve zitten helpt het wat om ze erop te houden. Soms verlies ik die is na een bounce out en dan schieten die flights er vaker vanaf. Als ge het echt beu begint te worden om telkens flights op te rapen kunt ge een flight punch kopen om een soort van gat onderaan die flights te perforeren zodat een ringske door die flight kan zitten en ze er nooit meer afvallen
Punchen doe ik ook niet. Ik heb nu ook Cosmo’s en Lstyle. Maar gebruik de gewone shafts en flights ook nog.

Ik ga trouwens een deel (lees heel veel) Dimi vdb flights bestellen. 😍


dvdb2-jpg.jpg
 
Ondertussen een paar spelletjes gegooid. Ik probeer te mikken maar het is voorlopig nog vooral op goed geluk. In het 2de spelletjes wel erin geslaagd dit te gooien:



:unsure:
 
Kan me tbh niet inbeelden dat die blessure hem zo'n parten speelt. Kim Huybrechts wint nu twee keer van hoger gerankte spelers en dan de boot in tegen de nummers huppeldepup :(
 
Ondertussen een paar spelletjes gegooid. Ik probeer te mikken maar het is voorlopig nog vooral op goed geluk. In het 2de spelletjes wel erin geslaagd dit te gooien:



:unsure:

toch al direct ne robin hood gegooid :p trouwens tip ivm uw bord, vergeet niet te roteren. In het begin zal dat voor u ni zoveel uitmaken omdat ge nog ni zo goed kunt richten op die 20 maar eens ge daar beter in wordt wel is eraan denken uw oorspronkelijk vak van de 18 bv naar boven te draaien om daar op te gooien. Dan hebt ge jaren plezier van uw bord ipv een kapot gesmeten 20 segment en de rest nog vrij schoon :p
 
En koop u deze kleine gadget voor je bord pas te hangen. Je zou versteld staan hoe scheef je T20 hangt als je het op het oog wil doen.
Kost 4 euro bij Dartshopper, en voor je flights kan je altijd condors kopen.

0310701006516_1.jpg



winmau-winmau-spirit-master.jpg
 
toch al direct ne robin hood gegooid :p trouwens tip ivm uw bord, vergeet niet te roteren. In het begin zal dat voor u ni zoveel uitmaken omdat ge nog ni zo goed kunt richten op die 20 maar eens ge daar beter in wordt wel is eraan denken uw oorspronkelijk vak van de 18 bv naar boven te draaien om daar op te gooien. Dan hebt ge jaren plezier van uw bord ipv een kapot gesmeten 20 segment en de rest nog vrij schoon :p
Het is wel jammer dat nu een van die plastic klepjes waartussen je die flight schuift nu wat naar buiten geplooid staat waardoor die flight er nog makkelijker uit vliegt. Ik heb 'm al een beetje proberen terug te plooien maar hij blijft toch een beetje naar buiten staan.

Ja, om het bord om de zoveel tijd eens te draaien had ik ook al gelezen. Al variëren de momenten wel enorm als ik op internet kijk. De ene spreekt van om de 3 maanden, de andere om de 2-3 dagen. Het ene lijkt mij nogal lang, en het andere wel zeer snel. Ik denk dat ik met om de 2-3 weken draaien wel toe kom voorlopig.

En koop u deze kleine gadget voor je bord pas te hangen. Je zou versteld staan hoe scheef je T20 hangt als je het op het oog wil doen.
Kost 4 euro bij Dartshopper, en voor je flights kan je altijd condors kopen.

0310701006516_1.jpg



winmau-winmau-spirit-master.jpg
Tgoh, ik ze me nu niet meteen speciaal accessoires kopen. Door een gewone waterpas tegen de buitenste punten van de 12 en 18 te houden lukt dat ook wel. Daar ga ik nu niet meteen extra tools voor kopen. Het is uiteraard maar 4 euro, maar bon, dat zijn ook weer 2 pintjes op café eh :unsure: Voorlopig ga ik het houden op hetgeen ik heb :tongue:
 
Het is wel jammer dat nu een van die plastic klepjes waartussen je die flight schuift nu wat naar buiten geplooid staat waardoor die flight er nog makkelijker uit vliegt. Ik heb 'm al een beetje proberen terug te plooien maar hij blijft toch een beetje naar buiten staan.

Als ge nieuw pijltjes koopt maak je er een gewoonte van direct een pakje of 4-5 van die stems en flights te kopen :p heb ook al verschillende stems kapot gekregen door bounce outs. Knak gewoon volledig er af tot waar ge ze in uw pijl draait nadat ze op de grond belandde.
 
Ik heb mijn bord nu een maand denk ik. En ik ga hem vandaag voor de eerste keer draaien. Ik begin het het aan de 20 te zien nu.

ik heb denk ik een setje of 20 shafts liggen voor mijn pijlen en een setje of 30 flights 😂
 
Elke week draai ik mijn bord, duurt letterlijk 3 min. Heb dan nog een licht hangen, en dat zou ik niet meer kunnen missen. Nooit geen schaduwen meer en voor de 60 euro dat maar gekost heeft. Gewoon rond mijn blok schuiven en klaar. Enige dat beetje werk kan zijn is men wedges terug steken voor het geluid te dempen. Mijn kleine heeft dan ook geen last van het geluid. En sinds ik flight protectors heb, heb ik niet zo last van flights die stuk vliegen eigenlijk. Het is al even geleden dat ik een robinhood heb gegooid. Enige die shafts durven al keer breken, al 2 keer voorgehad dat ik pincet nodig heb gehad voor het eruit te krijgen. Slijp steentje is ook al van pas gekomen hier. Slechtste is bramen hebben aan je pijl en zo uit je bord halen. Kan je na paar minuten al de sisal eruit plukken. Enige mijn bord is een one80 G3 +. Heel degelijk bord, maar met momenten soms toch hard als ik eens draai. Duurt toch wel tijdje eer hij weer wat zachter is.
 
Terug
Bovenaan